חוסל בני שלמה, מבכירי ארגוני הפשיעה בדרום (סרטון מהירי לעברו כאן)



בני שלמה, ראש ארגון הפשע החזק בדרום בשנים האחרונות שבאשדוד נט אנו מרבים לסקר את פעילות הפשיעה שלו , חוסל לאחר שמתנקשים פתחו באש לעברו ולעבר אדם נוסף שהיה עימו בתחנת דלק בדרך השבעה ליד אזור. היורים נמלטו. נערך מצוד אחריהם. בני שלמה היה האויב המר ביותר של שלמה דומרני

שני חשודים שהגיעו ברכב, ירדו ממנו ופתחו בירי לעבר בני שלמה, ראש ארגון פשיעה בכיר באזורינו וחברו ששהו בתחנת הדלק. כוחות גדולים עורכים מצוד אחר החשודים בירי.

חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את השניים לבית החולים וולפסון, כשהם סובלים מפציעות חודרות. החובש משה זדה ממד"א סיפר כי "במקום הייתה המולה רבה ומיד התחלנו בבדיקות ובטיפול רפואי.

אחד הפצועים היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה - ופונה במהירות בניידת טיפול נמרץ תוך ביצוע פעולות החייאה. הפצוע השני, שהיה בהכרה מעורפלת, פונה גם כן לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב".

לאחר מכן דווח שהשניים כבר לא בחיים.

"שמעתי את הרעש של הירי, יצאתי לראות מה קורה וראיתי אנשים לבושים שחור עם כיסוי פנים שחור והם ברחו בג'יפ", סיפר עד ראיה.

צפו ברגע החיסול:

 המשמעות של החיסול

החיסול הוא רעידת אדמה בעולם הפשע של אשדוד, הדרום וגם השפלה. בני שלמה שלט בשנים האחרונות בעיר, וגבר על כל יריביו (בעיקר דומרני)  פעם אחר פעם תוך שהוא פוגע בהם שוב ושוב והם לא מצליחים להשיב בנקם.

לבני שלמה חיילים רבים ועסקים משמעותיים באזורינו ועתה עשויה להתפתח מלחמת ירושה.

האם הארגון יתפרק או ימצא לו יורש מתוך הארגון.

האם אייל נגר המתגורר באשדוד ונחשב למספר 2 שלו  - יוכל להחזיק את ארגון הפשע הגדול על כתפיו ולהמשיך להלחם נגד ארגוני הפשיעה האוייבים שחומדים מזה זמן רב בעסקי הפשע של הארגון?

האם נפתחה כעת מלחמת דמים עקובה מדם בלי חוקים, או שחברי הארגון של המחוסל ירימו דגל לבן?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה