חדשות משמחות מסורוקה: שיפור במצבם של אלמה אברהם ומיה רגב

$(function(){setImageBanner('90a2ac3f-0894-4017-8033-18e2313613b9','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בית החולים סורוקה מדווח הערב, כי מצב של אלמה אברהם בת ה-84 אשר היה קשה ביותר - השתפר משמעותית והיא נושמת כעת בזכות עצמה ובהכרה מלאה. גם מצבה של מיה רגב, שהגיעה עם פציעת ירי ברגל השתפר

תמונה לא נבחרהבית החולים סורוקה מדווח הערב על שיפור במצבם של שתיים מהחטופות שהגיעו למרכז הרפואי, לאחר ששוחררו משבי החמאס.

הראשונה היא אלמה אברהם בת ה-84, אשר סובלת ממחלות רקע רבות ובטרם נחטפה קיבלה טיפול תרופתי חיוני לחיים על בסיס קבוע. אחרי למעלה מ-50 ימים בשבי החמאס, ברצועת עזה, היא הועברה באמצעות מסוק לבית החולים.

מסורוקה נמסר, כי ''אלמה פונתה במצב קשה מאד כשכל המדדים החיוניים: רמת ההכרה, דופק, לחץ דם וטמפרטורת גוף היו נמוכים מאד באופן קיצוני. זו הסיבה להגדרה של סכנה מיידית לחייה. מדדים אלו ובדיקות מעבדה מיידיות אוששו את ההבנה שמצבה נגרם ככל הנראה כתוצאה מאי קבלת אותן תרופות חיוניות.
הטיפול המיידי להצלת חייה הוחל במחלקה לרפואה דחופה ומייד בהמשך במחלקה לטיפול נמרץ כללי''.

עוד מסרו בבית החולים: ''במשך למעלה מיממה היא היתה שרויה בחוסר הכרה במצב קשה מאד כשהיא מונשמת ומקבלת תמיכה למערכות הגוף שקרסו. שמחים לבשר, שבשעות האחרונות חל שיפור במצבה. היא בהכרה, היא נושמת בכוחות עצמה ואינה נזקקת לאותה רמת תמיכה לה היא נזקקה עם הגעתה''.

''היא מגיבה יפה לטיפול שניתן לה ומתאוששת. חשוב לציין שכחלק מהטיפול הרפואי, אנו מלווים את בני המשפחה גם בתמיכה רגשית צמודה של השירות הסוציאלי בבית החולים. למרות השיפור במצבה, היא עדיין זקוקה להמשך ניטור ומעקב במסגרת המחלקה לטיפול נמרץ. אנחנו אופטימיים ונעשה הכל כדי למצות כל אפשרות להביא להמשך התאוששותה של אלמה''.

מיה רגב. קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')

עוד דיווחו בבית החולים על מצבה של מיה רגב בת ה-21, שנחטפה מתוך מסיבת הנובה יחד עם אחיה איתי. בעוד הוא נשאר בשבי - רגב שוחררה והגיעה לסורוקה כשהיא עם פצע ירי ברגלה. ד״ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורטופדית בסורוקה דיווח על מצבה:  ''מיה רגב, בת ה 21, הועברה לסורוקה בשבת האחרונה לאחר ששבה לישראל מהשבי בעזה. ''היא הגיעה עם פציעה מורכבת ברגלה השמאלית כתוצאה מירי בשבת השחורה בשבעה באוקטובר''.

''עם הגעתה, היא הועברה לחדר הטראומה במלר״ד בית החולים, עברה הערכה רפואית מקיפה ומצבה הוגדר בינוני.
כבר בהגעתה היא לוותה על ידי צוות רב מקצועי בהובלת רופאה בכירה מהמלר״ד ועובדת סוציאלית מהשירות הסוציאלי בבית החולים, שליוו אותה באופן צמוד ומלוות אותה עד לרגע זה. מספר שעות לאחר הגעתה עברה ניתוח שבו טיפלנו בכל מרכיבי פציעתה, ייצבנו את מצב הגפה וקיבענו את השברים''.

''ככל הנראה, בשל הפציעה המורכבת יהיה צורך בביצוע ניתוחים נוספים כדי להמשיך ולטפל בשבר המורכב.
וצפוי למיה תהליך שיקום משמעותי. אנו מלווים את מאיה לכל אורך התהליך, הן בטיפול פציעתה הגופנית והן בתמיכה ובטיפול רגשי על מנת לסייע לה להתמודד עם החוויה המטלטלת שעברה ועם הדרך שעוד צפויה לה. אנו מייחלים לשובו המהיר של איתי אחיה של מיה ולשובם של כל החטופים לישראל בבריאות מלאה של הגוף והנפש''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה