חברים ומשפחה סופדים לדוריס יחבס ז"ל: "הלב מסרב להאמין''



חברים ומשפחה של דוריס יחבס ז"ל, תושבת מושב גילת שנרצחה אמש בפיגוע, ספדו לה ברשת. אחיינה כתב לה - ''רק מי שבאמת מכיר אותך יודע איזה לב היה לך''

דוריס יחבס ז"ל ומשפחתה. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

דורית יחבס ז"ל, בת ה-49 תושב מושב גילת, נרצחה אמש בפיגוע האכזרי. יחבס, אשר זהותה הייתה הראשונה שאושרה לפרסום, הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. דף הפייסבוק של יחבס הוצף בהספדים מכל עבר.

רונן כהן, חבר של המשפחה מזה 20 שנה, ספד לה בכאב וכתב - הלב מסרב להאמין. אני רוצה רק לבקש ממך סליחה: סליחה שאף אחד לא קפץ לעזור לך, סליחה שעברו עשרות כלי רכב ואף אחד לא ניסה לנטרל אותו,  סליחה שהתמודדת לבד עם פני הרוע''. עוד הוסיף כהן - ''סליחה שעד שניטרלו אותו הוא כבר הספיק לרצוח אותך. סליחה שעוברי אורח החליטו להפעיל מצלמה במקום להסתער עליו בכל האמצעים שיש באזור. תחסכו ממני את התגובות אל תשפוט אף אחד כי אני נשבע שהייתי עושה הכל בשביל להגן עלייך".

לסיום כתב רונן - ''תנוחי על משכבך בשלום דוריס יחבס היקרה ואני נשבע לך שאנחנו נהיה תמיד בשביל יוסי,שקד,לירון ואופיר בכל מקום ובכל שעה''.

יחבס ז"ל ומשפחתה. קרדיט - צילום פרטי (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

גם אחיינה של יחבס, שי דמרי, ספד לבת משפחתו וכתב - "דווקא אותך דודה יקרה שלי? הלב לא מצליח לעכל הלב נשבר!. רק מי שבאמת מכיר אותך יודע איזה לב היה לך!!!!!. השם יקום דמה. יהי זכרה ברוך. ת.נ.צ.ב.ה''

כזכור, אחד מן הפרמדיקים אשר הוזעקו לזירה אמש הוא גם אחיינה של דוריס. האחיין, פראמדיק מד"א ישראל אוזן סיפר: "הגעתי מהראשונים לזירה וניגשתי לטפל בפצועה שהייתה מחוסרת הכרה. תוך כדי הטיפול אני מזהה שהיא דודתי, אחות של אימי. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד ולטפל בדודי שהיה במקום."

גם חברותיה של דוריס - עדי חג'ג' ומירית אליאסי, ספדו לחבתרם הטובה שנרצחה באכזריות:
מירית כתבה - ''דוריס חברה יקרה שלי. הלב שלי מסרב להאמין שאת איננה. רק לפני שבוע בירכת את אמא שלי ליום ההולדת. אני מרגישה כמו בחלום רע. יהי זכרך ברוך''.
עדי חג'ג' כתבה - ''ארבעה נרצחו בפיגוע אכזרי בבאר שבע, באמצע היום, מחבל ארור אחד מלא בשנאה רצח אישה בדקירות, התנפל על גבר רכוב על אופניים והמשיך את מסע הרצח השטני בדריסה ובהתנפלות על גבר ואישה. גדע חיים שלמים של אנשים חפים מפשע בלי שום סמכות ורק תושייה של שני אזרחים עצרה את מחול השדים ומרחץ הדמים. מציאות שלא נתפסת. עוד הוסיפה חג'ג' - ''לפני כמה ימים איחלת לנו פורים שמח וביקשת ממני לשמור על אבא אבא ועכשיו את תשמרי עלינו מלמעלה. דוריס יחבס ז"ל אין לי מילים חוץ מנוחי על משכבך בשלום''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה