התעלל בבעל חיים, השופט שחרר וכעת התושבים הזועמים



לאחר ששיסה את כלבו בחתולים, קבע בית המשפט כי תושב העיר יזוכה מכל ההאשמות כלפיו. והפעילים? הם זועמים במיוחד ואף טוענים - הטענות על מצבו הרפואי מעלה ספקות בנוגע לאמינותו

קרדיט - משרד החקלאות
זעם רב נשמע ביום שלישי האחרון בבית המשפט בבאר שבע, זאת לאחר כי השופטת - נועה חקלאי, קבעה כי תושב העיר עמוס לוי אינו כשיר לעמוד למשפט ובשל כך יזוכה מהאשמות החמורות כלפיו. כאמור, לוי בן ה-70 הועמד למשפט בעקבות חשד כי תקף בעלי חיים.
הכל החל בדצמבר 2019, אז הוגשה כנגד לוי תלונה למשרד החקלאות בגין שיסוי, התעללות והתאכזרות בחתול עיוור. מחלקת התביעות במשרד בדקה את הנושא, כשלאחר מכן הוגשה תלונה בידי עו"ד אורי סירוטה. על פי כתב האישום, הנאשם איפשר לכלביו לתקוף ולנשוך את החתול לאחר שדחף אותו ממחבואו, השליך עליו עציץ ובעט בו.
לאחר מכן, כפי שדיווחנו לכם כאן בבאר שבע - לאחר שנעצר על ידי המשטרה ונחקר, ומאז התקרית, המשיך לוי להתעמר בשכנתו, אשר מטפלת בחתולי הרחוב במסירות. וביום שלישי האחרון, ולאחר משפט שנמשך תקופה ארוכה, קבעה השופטת חקלאי כי לוי אינו כשיר לעמוד לדין. בכתב הסיכום נכתב כי לאחר בדיקה שנעשתה ללוי, נמצא כי האחרון סובל מדמנציה פרוגרסיבית ואף אלצהיימר.

מי שלא הסכימו עם כתב הדין אלו הפעילים והפעילות למען חתולי הרחוב בבאר שבע. פסק הדין, אשר קבע כי לוי לא יעמוד לדין על מעשיו החמורים, עורר את זעמם של הפעילים אשר טענו כי גזר הדין אינו צודק. מרים מאירסון, אשר חתול הבית שלה הוא אחד מן החתולים שכלביו של לוי תקפו סיפרה בשיחה עם באר שבע נט כי ישנו פרט בחייו של לוי אשר גרם לה לתהות לגבי תקפותו של מצבו הרפואי - "הוא (לוי) הצליח לקבל תעודת חולה אלצהיימר ודמנציה ולכן התביעה בוטלה. למרות כל זה, הוא ממשיך לנהוג. איך זה מותר לו? אני כבר לא יודעת למי להתלונן".

פעילה נוספת - אלישע לב, נשמעה גם היא כעוסה לאור גזר הדין וטענה - ''לצערי הרב התובע לא נענה לבקשה שלי שידרשו מנאשם לא להחזיק יותר כלבים כיוון שהוא משתמש בהם כנשק." עוד מציינת לב, כי ההפגנות בדבר איכות הטיפול בחתולי הרחוב ממשיכה כל העת בימי שלישי אל מול מתחם העירייה.
הפעילות בבית המשפט ביום שלישי האחרון. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה