הצעת החוק החדשה של חה"כ אלמוג כהן: "נעודד הגירה חיובית לנגב"

$(function(){setImageBanner('1e139407-592e-487b-9d72-5cca62c94cb7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

היום (שני) חה"כ של עוצמה יהודית, אלמוג כהן הניח הצעת חוק חדשה על שולחן הכנסת. הצעת החוק 'מסלול להשכרה בטוחה' אמורה לעגן את השכירות לטווח ארוך בישראל ולדבריו של כהן מדובר ב"הצעת חוק שתביא בשורה אדירה לשוק הדיור בישראל"

נראה שיש מי שהגיע לכנסת ה-25 בשביל לעבוד - חה"כ אלמוג כהן התחיל את הקדנציה הראשונה שלו בכנסת ישראל כחלק ממפלגת עוצמה יהודית. כהן שמוכר בתור תושב באר שבע ואחד החברים המקימים בעמותת הוועד להצלת הנגב, נבחר לכהן ברשימה של עוצמה יהודית בתור נציג של הנגב. היה ציפייה מכהן להתעסק בעיקר בנושאים שקשורים למשילות בנגב, לאחר התעסקות של שנים בנושא החשוב. אך כהן הפתיע היום (שני) והניח על שולחן הכנסת את הצעת החוק הראשונה שלו בנושא חברתי-כלכלי.

הצעת החוק המוצעת נוסחה בשיתוף עם יועצים מ"המרכז לתכנון פיננסי". לפיה, כדי לעודד שכירות לטווח ארוך רוכשי דירות ייקבלו הטבות במס שבח בתמורה להתחייבות לשכירות של 10 שנים לפחות. עוד החוק מוסיף שההטבה תתקבל באופן דיפרנציאלי, כך שבפריפריה המשכירים יקבלו 60% הנחה במס השבח, לעומת 40% בלבד מחוץ לפריפריה.  

הצעת החוק עלולה להיות קריטית ורלוונטית במיוחד לעיר מגוריו של חה"כ, הלוא היא בירת הנגב. כפי שדיווחנו, באר שבע סובלת לאחרונה מירידה בביקוש לרכישת דירות, שעלולה לעצור את תנופת הבנייה שמצפים לה בעיר. עם זאת, כנראה שמי שסובל בצורה הקשה ביותר מהעלייה ביוקר המחייה בישראל, הם לא אלו שהטבות במס שבח יאפשרו להם לקנות דירה.

צילום: תוכן גולשים (ע"פ ס' 27א')

ח"כ אלמוג כהן: "הצעת החוק הזו תביא למהפכה בתחום השכירויות, מטרתו של החוק היא להביא לפתרון אופרטיבי להגדלת היצע הדירות המיועדות להשכרה ולהסכם מעוגן בין המשכירים והשוכרים הפרטיים, החוק מגביל את עליית גובה השכירות ובכך להקטין את ההוצאה של משקי הבית על שכירות/דיור עם בטחון אישי-כלכלי. מודל הקיים במדינות כמו גרמניה ובארה"ב ששם קיימות הטבות המעודדות השכרה לטווח ארוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה