היום יתקיים מצעד הגאווה השנתי בב"ש, גם שרת התחבורה מגיעה לחלוק כבוד

$(function(){setImageBanner('e1de91fc-951d-44d5-b0a2-38b69ae5446c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

מצעד הגאווה החגיגי והמסורתי ייצא לדרכו היום (ה'), כוחות משטרה ומד"א רבים ייפרסו לארוך כל מסלול הצעידה. חברת הכנסת מירב מיכאלי תנאם בבמה המרכזית בבניין העירייה. גם עדן אלנה ואגם בוחבוט יעלו להופיע באירוע הסיום.

קרדיט - בית גאה בבאר שבע ובדרום‏ ו‏עיריית באר שבע‏

אירוע מצעד הגאווה השנתי יחל בבאר שבע היום (ה') כאשר מאות משתתפים יצאו לדרכם דרך הרחובות ביאליק- המשחררים- שז"ר- מנחם בגין, כאשר לבסוף יגיעו החוגגים אל רחבת עיריית באר שבע.

הבית הגאה בבאר שבע בשיתוף עיריית באר שבע וחברת כיוונים עמלו ימים רבים על מנת להבטיח מצעד חגיגי, כזה שייתן ביטוי לקהילת הלהט"ב באיזור באר שבע והדרום. מאות המשתתפים אשר יגיעו אל רחבת העירייה יקנחו בהופעות חגיגיות של נציגת ישראל לאירוויזיון עדן אלנה ושל הכוכבת הבאר שבעית אגם בוחבוט.

בפוסט חגיגי לרגל המצעד פרסם הבית הגאה בבאר שבע את תוכן המצעד ואת הדגשים אליהם תופנה תשומת הלב השנה:

אר שבע ממשיכה לצעוד בגאווה!
לאחר שבשנה שעברה קיימנו אירוע וירטואלי עקב אירועי הקורונה, השנה אירועי הגאווה חוזרים ובענק! אנו מזמיניםות את כולכם/ן לצעוד יחד איתנו!
בשנה האחרונה חברו עשרות ארגונים וקהילות אשר מאמינות וחורטות על דגלן את ערכי הקהילה – ערכים של סובלנות, סבלנות, קבלת האחר, ושוויון זכויות לכולםן. לכן אנחנו מחליטיםות בעיר באר שבע להתאחד, להראות סולידריות ולצעוד במצעד הגאווה שהפך להיות של כולנו. זכויות אדם, אנושיות וסולידריות, שוויון ואהבת השונה – זה של כולנו.

כמו בכל שנה, המצעד הוא חלק בלתי נפרד מהמאבק שלנו בבאר שבע ובדרום כולו.

השנה נצעד יחד עם הקהילה הגאה בסימן "זה של כולנו" המצעד יתקיים תוך שיתוף פעולה ואחדות בין כל מי שמאמין ומאמינה ששוויון זכויות".

כמו כן צפויה חברת הכנסת מירב מיכאלי - יו"ר מפלגת העבודה לנאום בפני המשתתפים, כאשר בשעה 18:00 תגיע סיעת העבודה לחגיגות הגאווה בעיר באר-שבע.
בשעה 18:30 תנאם שרת התחבורה אל מול הצועדים בפתח המצעד.

כיאה לאירוע רב משתתפים ומתוקשר שכזה, גם כוחות מד"א ומשטרת ישראל נערכים בהתאם. אלו הם ההנחיות אשר פרסמו מגן דוד אדום לרגל האירוע - "לקראת מצעד הגאווה שיערך מחר (ה') בבאר שבע, נערך מגן דוד אדום לאבטח רפואית את אלפי משתתפי המצעד. מד"א פועל בתיאום עם משטרת ישראל, עיריית באר שבע ומארגני המצעד. לאורך כל המסלול מרחוב ביאליק ודרך הרחובות המשחררים, שז"ר, מנחם בגין ועד סיומו ברחבת עיריית באר שבע יהיו פרושים צוותי מד"א, הכוללים אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה, אשר יאבטחו רפואית את הצועדים.
 
במד"א פונים למשתתפי המצעד ומבקשים מהם להצטייד בכמות מספקת של מים ולהרבות בשתייה, להתמגן בקרם הגנה מהשמש ולהימנע מצריכת יתר של אלכוהול.

מדוברות משטרת ישראל נמסרו גם פרטי הסדרי התנועה והכבישים שייסגרו לרגל המצעד - "משטרת ישראל השלימה הערכותה לקיום אירוע "מצעד הגאווה" שייערך ביום חמישי ה 17.6 בבאר שבע במסלול הרחובות ביאליק- המשחררים- שז"ר- מנחם בגין וסיומו ברחבת עיריית באר שבע.

שוטרים רבים, גלויים וסמויים, יפרסו כחלק ממערכים לשמירת הבטחון, הסדר הציבורי והתנועה.

לצורך קיום הצעדה ייסגרו החל מהשעה 16:00 ועד לסיום האירוע, עפ"י מקטעי הפעילות מפגשי הרחובות:

מקטע ביאליק מרח' בן יהודה עד רח' בזל

מקטע המשחררים ייסגר מרח' יהודה הלוי עד שד' רגר

מקטע שז"ר ייסגר משד' רגר עד רח' הנרייטה סאלד

מקטע רח' השלום ייסגר מרח' גולומב עד רח' מנחם בגין

מקטע רח' אוסישקין ייסגר מרח' מונטיפיורי עד רח' המשחררים

מקטע רח' רגר ייסגר מרח' ווייצמן עד רח' וינגייט

לא תותר הכנסת כלי נשק, כלי זכוכית, אופניים חשמליים ואלכוהול למתחם הצעדה והאירוע.

לא תותר חניית כלי רכב בציר הצעדה, הציבור מתבקש לפנות את כלי הרכב החונים מבעוד מועד.

ייתכנו עומסים ושיבושי תנועה ברחובות הסמוכים ואנו מבקשים להשמע להנחיות השוטרים.
על כל מקרה מעורר חשד יש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל.

ניתן להתעדכן דרך מוקד 110 של משטרת ישראל או מוקד 106 של הרשות המקומית.


 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ac228f11-be54-4444-9bb2-890b8aa0a83b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה