החשוד בדריסה תיעד עצמו בטיקטוק: "בדואים, אם מאיימים עליכם תעשו מה שעולה לכם בראש''



בסרטונים שהועלו לחשבון הטיקטוק של הנהג החשוד בדריסה, נשמע האחרון טוען כי משטרת ישראל לא מגנה עליו בפני תושב באר שבע שאיים עליו וטוען: ''אני פונה אליכם בדואים. אתם חייבים להיות מוכנים לכל רגע, לכל איום. שכל אחד ישמור על עצמו''

החשוד, הסרטון ורכבו לאחר הדריסה. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'/מד"אהתפתחות בחקירת החשוד בן ה-39, תושב רהט אשר דרס תלמיד תיכון הטכני בבאר שבע, הבוקר ברחוב אילן רמון בעיר. נכון לשעה זו, נחקר החשוד בתחנת המשטרה בבאר שבע והחשד המרכזי של המשטרה הוא כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני. 

בתוך כך, בחשבון הטיקטוק של החשוד ניתן למצוא תיעוד בו הוא מצלם את עצמו בתחנת המשטרה בבאר שבע. נראה כי הסיבה להגעתו לתחנה היא בשל תלונה שהגיש כנגד תושב באר שבע שלטענת הנהג הדורס איים עליו. בסרטון, נראה ונשמע החשוד אומר - "אני פונה אליכם בדואים. אתם חייבים להיות מוכנים לכל רגע, לכל איום. שכל אחד ישמור על עצמו. אנחנו מאוימים כאן במדינה הגזענית. בן אדם שמאיים עליך ברצח, מחבל, פלסטינאי, נוציא אתכם מבאר שבע, ככה אומרים לי. והמשטרה חוקרת אותי כאילו אני תקפתי אותו. וגם שחררו אותו והרחיקו אותי מבאר שבע".

עוד נשמע החשוד אומר: ''בדואים, כולם צריכים להיות זהירים. כל אחד צריך להיות זהיר. כל אחד ישמור על עצמו. שאף אחד לא יחכה אם הוא קיבל איומים כמו שאני קיבלתי. שאף אחד לא יחכה למשטרה. שיעשה מה שעולה לו בראש. כמו שלוקחים את החוק בידיים כאן בבאר שבע ויש להם כוח מבן גביר. אף אחד לא יכול להפחיד את הבדואים שחיים בבאר שבע ובנגב". עוד אומר החשוד: "אם תכבדו אותנו – נכבד אתכם. אם לא תכבדו – אתם תסבלו. זה לא איום, אבל הכבוד והחיים שלנו? אנחנו מוכנים לוותר על החיים".

@hdthwjlkxtuhret

♬ צליל מקורי - user10403116619

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה