הוועד להצלת הנגב: "פנו אלינו לגבי התא בבן גוריון כבר לפני מספר חודשים"



לאחר החשיפה אודות התא האיסלמיסטי בבן גוריון, בוועד להצלת הנגב חושפים כעת התכתבות מוקדמת במיוחד עם אחת מהסטודנטיות שאוימו בידי התא וחבריו

ההתכתבות של הוועד עם הסטודנטית הבדואית. קרדיט - הוועד להצלת הנגב

בעקבות חשיפת נשיא אוני' בן גוריון, פרופ' דניאל חיימוביץ' - כי לאחרונה נחשף תא איסלאמיסטי בתוך המרכז האקדמאי,  במסגרתו איימו חבריו על סטודנטיות בדואיות אשר לטענתך "לא התלבשו בצניעות, ישנו ארגון אשר חושף כעת התכתבויות מוקדמות עם אחת מן הסטודנטיות.

הוועד להצלת הנגב מפרסם כעת מצידו, כי לחברי הוועד נודע בדבר ההטרדות כלפי הסטודנטיות עוד לפני מספר חודשים.

מהוועד נמסר - "אנו מחזיקים בבטן כבר חודשים את המידע הזה אך לאחר חשיפתו של נשיא האוניברסיטה, אנו גאים לספר כי הסטודנטית פנתה אלינו לאחר שלא קיבלה מענה ראוי מהמשטרה והרשויות, ובייחוד לאחר ששמעה קולות במשפחתה שקוראים לרצוח אותה".

בצילומי מסך שפורסמו כעת, נראה כי אחת מן הסטודנטיות פנתה אל הוועד בבקשה לעזרה וחשיפה של המקרה. כעת טוענים מהוועד - "מיד הנחנו אותה לרדת למחתרת תוך הצמדת שמירה חמושה. בו בזמן החלנו בהפעלת מכבש לחצים על המחוז הדרומי ועל יחידת הטיק טוק בכדי לאתר את המסית תוך עידכון הסטודנטית. לאחר יומיים נודע לנו מהמשטרה כי המסית נעצר ואף הודענו לסטודנטית ששמחה מאוד".

ההתכתבות של הוועד עם הסטודנטית הבדואית. קרדיט - הוועד להצלת הנגב

בתגובה רשמית מסר הוועד להצלת הנגב - "אנו מודאגים מהמקרה ומתריעים שקיימים תאים רדומים של ארגונים איסלאמיסטיים קשים ומסוכנים הרבה יותר. בעקבות כך אנו קוראים לשב"כ להתחיל ולפעול בשטח האוניברסיטה בכדי לסכל התארגנויות כאלו ואחרות שמטרתן הוא טרור ופגיעה באזרחים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה