הפגנות כעת במשכן; רגר נחסם לתנועה: "בהגדה הפעם אין יציאה מעבדות לחירות"



בשעה זו הפגנות במשכן לאומנויות הקוראות להתפטרות הממשלה

מיצג משחקים לחטופים בחיים. בחירות עכשיו! - באר שבע קרדיט תניא ציון וולדקס

הערב החל מהשעה 20:30 מתקיימת ברחבת המשכן לאומנוית בב"ש העצרת השבועית הקוראת להשבת החטופים ולקיום בחירות.

"לא שוכחים את החטופים, את המפונים ואת האשמים": בשעה זו מתאספים פעילי מחאה מצויידים בתופים, מגפונים ושלטים, ברחבת המשכן לאמנויות הבמה להפגנה השבועית, בה הם קוראים להתפטרות הממשלה ולשחרור החטופים.

בהפגנה הערב ינאמו: שחר (זהירו) מור- רוב בני משפחתו חזרו בעסקת השבויים ודודו, אברהם מונדר, עדיין בשבי, חה"כ דבי ביטון- ח"כ מטעם יש עתיד ותושבת שדרות ויאיר גולן- אלוף במיל', לשעבר סגן הרמטכ"ל. את הערב תנחה ד"ר עדית דובי סובול.
ההפגנות הערב. קרדיט תניא ציון וולדקס

יאיר גולן

"עוד רגע קט ליל הסדר. עוד רגע קט נפתח את הדלת לאליהו הנביא עליו מסופר: ״ויאמר צא ועמדת בהר לפני יהוה, והנה יהוה עובר, ורוח גדולה וחזק מפרק הרים ומשבר סלעים לפני יהוה, לא ברוח יהוה. ואחר הרוח רעש, לא ברעש יהוה. ואחר הרעש אש, לא באש יהוה. ואחר האש קול דממה דקה״

"חברות וחברים יקרים, בתוך המולת השקר והכזב, הכחש והמרמה, בתוך רעש המלחמה הדועכת והמאיימת לפרוץ מחדש, בתוך השחיתות והסיאוב, ההסתה והשנאה, יש מקום של דממה דקה, של אמת, של צלילות, של בהירות, ושל המון עוצמה בידיים שלנו. יש מקום בו חטופינו חוזרים הביתה מייד, כי כך מורה המוסר הטבעי וההיגיון המבצעי; יש מקום בו המלחמה מסתימת כפי שראוי ונכון לה, וישראל פונה לדרך השיקום והבנייה מחדש; יש מקום בו אזרחים מפסיקים להיות פליטים בארצם, כי יש צבא שמגן עליהם ומעתיק את הלחימה לשטח האויב; יש מקום בו ישראל חוזרת למשפחת העמים, מודה לבעלות בריתה ויוצרת בריתות חדשות; יש מקום בו ממשלת המחדל וביזיון הולכת הביתה, וישראל זוכה למנהיגות אמיצה, בוטחת ואיתנה".

"ערב חג החירות, עלינו שוב להוציא את ישראל ממצרים, או שמא נאמר – להוציא את ישראל מהמצרים המאיימים להיסגר עליה ולכלותה. אין תקווה במנהיגות צינית, אכזרית ומושחתת; ואין תקווה בקנאות מרה, נקמנית ומוטרפת. ממשלת זדון תעבור מן הארץ, ובמקומה נקים ממשלת ביטחון ותקווה, שתדע לשלב מעשה ביטחוני במדיני, מעשה כלכלי בחברתי; מעשה אזרחי בטובת הכלל; ומעשה דתי במעשה לאומי, כך שישראל תחזור להיות בית לאומי לכל העם היהודי, מדינה חופשית, שוויונית ודמוקרטית, שתהיה מקום להתגאות בו, ומודל עולמי לחיקוי".

חסימת שדרות רגר, הכביש הראשי של באר שבע. בחירות עכשיו! - באר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

"אנחנו, כולנו חייבים להעלות את המאבק מדרגה. עצרות מוצאי השבת לא יחוללו שינוי. ההתחדשות והתקומה יגיעו רק אם נצא לרחובות כל יום, ולכל היום. הממשלה הזו חייבת להבין שאין לה לגיטימציה לשלוט, ואין לה יכולת לשלוט כי אנחנו העם, אנחנו מסרבים להישלט על ידי חבורה מושחתת, צינית, קנאית ואלימה, המאיימת להחריב את ישראל. לא נתדרדר למאבק אלים, גם אם תופעל כנגדנו אלימות. לא נתפתה לפרובוקציות, ולא נחדל עד יקבע מועד מיידי לבחירות חדשות".

"במקביל נכין כולנו אלטרנטיבה – חלופה. חלופה של מנהיגות אמיצה, המתאימה לעת ההכרעות הקשות העומדות בפנינו. חלופה של טוהר מידות, כפי שראוי ונכון שינוהלו חיינו הציבוריים והפוליטיים; חלופה של קידמה ונאורות, כפי שהחיים במדינה מודרנית מחייבים; חלופה אנושית וחומלת, הרואה את האדם על מכאוביו, סיבלו וקשייו ויודעת לתת לו מזור; חלופה שקולה ואחראית, שאינה רואה באלימות לבדה פתרון לכל בעיה; וחלופה של אמת, שאינה עוסקת בכוח, כסף וכבוד, אלא בביטחון ישראל, ברווחת כל אזרחי ישראל, ובבריאת מדינה וחברה טובות יותר, משגשגות יותר, ראויות יותר לילדינו ולנכדינו".

"133 חטופים עדיין בידי חמאס; שיקום עוטף עזה טרם החל; הצפון טרם יושב מחדש, ופליטיו נעים ונדים בארץ. ממשלת המחדל, בה עדיין יושב בני גנץ כמעין עלה תאנה ממלכתי, עוסקת במתיחת מצב החירום לנצח, כדי להצדיק את עצם קיומה; שריה מנסים להבעיר את יהודה ושומרון, וללבות שנאה בין אזרחי ישראל, כי מלחמת גוג ומגוג היא שאיפתם; חברי הכנסת התומכים בה, לא עוצרים לרגע ממלאכת ההסתה, השיסוי והביזוי, אותם הם טובלים במתק שפתיים על "אחדות ישראל", ו"ביחד ננצח" ".

"אנחנו, האזרחים המשרתים, התורמים, המסורים לארצם ולמולדתם, אנחנו לעולם לא נוותר. בחג החירות הזה נשבע כולנו על שולחן הסדר כי נוציא עצמנו מעבדות ההשחתה והשחיתות, לחירות האמת והקידמה, וכי נביא בכוחנו אנו לתקומת ישראל השנייה, כי כך נדרש, כך מחייב המצב, כי כך נעשה, וללא בפק, נצליח. חג בטוח ושקט לכולנו, וזכרו - לעולם לא נוותר". 

יאיר גולן, עצרת בחירות עכשיו הערב בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

שחר (זהירו) מור- רוב בני משפחתו חזרו בעסקת השבויים. דודו אברהם מונדר עדיין בשבי:

"הגדה חדשה נכתבת ברגעים אלה ממש ואין לה סוף טוב. אין בה יציאה מעבדות לחירות. אין בה מנהיג שמשחרר את עמו. אין בה עמוד אש לפני המחנה. את ההגדה הזאת עלינו לכתוב בעצמנו. הופקרנו לגורלינו והם מופקרים לגורלם. אני קורא מכאן לביבי נתניהו - שלח את עמך. שחרר אותנו ממך! הפיתרון, אנשים, נמצא בידיים שלכם. קומו ודירשו את מה שמגיע לכם, לנו. מה שמגיע לחטופים ונלקח מכולנו - חירות. ולחברי הקבינט אני קורא מכאן- אם אתם לא חלק מהפתרון גם אתם חלק מהבעיה! ביוושבכם בראש המחנה מוטלת עליכם החובה להציל אותם ואותנו. אתם מאפשרים את המשך ההפקרה ואת המשך המלחמה."

שחר זהירו. עצרת בחירות עכשיו הערב בבאר שבע. קרדיט תניא ציון וולדקס

חה"כ דבי ביטון- ח"כ מטעם יש עתיד ותושבת שדרות. עצרת בחירות עכשיו הערב בב"ש. קרדיט תניא ציון וולדקס:

ד"ר עדית דובי סובול. עצרת בחירות עכשיו הערב בב"ש. קרדיט תניא ציון וולדקס:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה