האם התוכנית של מפקד מחוז דרום הנכנס תציל את הנגב?



פעילות ממוקדת של שוטרי המחוז הדרומי ביישוב ערוער ופזורת אלחמידי הובילה לתפיסת מצבור אמצעי לחימה מסוג רובה קרלו, אקדח, 2 רימונים מחסניות, תחמושת, סמים, מכשירים לשיבוש תדרים ולמעצרו של תושב פזורת אלחמידי בחשד להחזקת אמל"ח וסמים לא חוקיים

קרדיט - דוברות מרחב נגב

במסגרת פעילות יזומה שמבצע המחוז הדרומי כחלק תכנית העבודה "תחנות הכוח" שקבע מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לחיזוק תחנות המשטרה והביטחון האישי, נגד מחוללי פשיעה ויעדים פלילים בחברה הערבית ביצעו, ביום רביעי בלילה, כוחות משטרת ערוער, בשיתוף לוחמי מג"ב, חיפוש על מתחמי בתים בפזורת אלחמידי ואיתרו סמים מסוכנים מסוג קוקאין, וכן מכשירי קשר ושיבוש תדרים שנועדו לשמש את חוליות גנבי הרכבים בעת פעילותם בביצוע עבירות הפוגעות ברכוש הציבור.

בחיפוש נוסף שביצעו כוחות המשטרה בשכונה 2 ביישוב ערוער, כחלק מהפעילות בטיפול ומניעת הסלמתם של סכסוכים פליליים שונים במגזר, נתפס מצבור אמצעי לחימה מסוג רובה קרלו, אקדח, 2 רימונים מחסניות ותחמושת לא חוקיים.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

במהלך הפעילות נעצר לחקירה בתחנת ערוער תושב פזורת אלחמידי, בשנות ה-20 לחייו, ואתמול הובא לדיון בית משפט השלום בבאר שבע שהאריך את מעצרו. ממשטרת ישראל נמסר: המחוז הדרומי של משטרת ישראל ימשיך לפעול נגד הפשיעה והאלימות בחברה הערבית, בדגש לאיתור מעורבים שמבצעים עבירות של החזקה ושימוש בנשק בניגוד לחוק ובמטרה להגן על שלומו וביטחונו של הציבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה