האם פייזר תקים מרכז מחקר ופיתוח בבאר שבע?



על רקע דבריו של ראש הממשלה, ראש העיר רוביק דנילוביץ' במכתב בקשה להקמת מרכז מחקר ופיתוח של חברת "פייזר" כאן אצלנו בבירת הנגב

צילום: shutterstock אילוסטרציה

לאחר מבצע חיסונים מוצלח ברחבי הארץ ובפרט בבאר שבע, כאשר למעלה מ-50% מתושבי העיר כבר התחסנו במנה הראשונה. כעת, אנו עדים ליוזמה חדשה, ראש העיר בפנייה לראש הממשלה, להקמת מרכז מחקר ופיתוח של חברת "פייזר" כאן אצלנו בפארק ההייטק בבאר שבע. 

בקשה זאת מגיעה לאחר דבריו של ראש הממשלה, לפיהם בכוונתו לקדם פתרון ארוך טווח בנוגע לחיסונים, ולצורך כך קידום הקמת שלוחה של חבר "פייזר" בישראל. 

במטרה לקדם את הקמת השלוחה בבאר שבע, שלח כאמור ראש העיר מכתב לראש הממשלה בו כתב: "שמחתי לשמוע על מאמציך להביא את חברת התרופות "פייזר" להקים בארץ מרכז מחקר ופיתוח ומפעל לייצור תרופה לקורונה, נוכח ההצלחה של מבצע החיסונים. אבקש את התערבותך האישית להקמתם בעיר באר שבע".

עוד הוסיף: "אני בטוח שתסכים כי אין מקום מתאים יותר מפארק ההייטק של באר שבע, אותו חנכת בשנת 2013 ומאז סייעת להתפתחותו, לרבות ההחלטה ההיסטורית על הקמת מטה הסייבר הלאומי של ישראל בפארק".

לבסוף ציין: "ההחלטה להקים את מרכז המחקר והפיתוח של "פייזר" תתרום רבות לקידומה של העיר באר שבע כמרכז ידע וטכנולוגיה בינלאומי, ותסייע למשיכת חברות נוספות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה