האם התאחדות ראשי הרשויות בנגב תוביל לפתרון בעיית הפשיעה הגואה?



ראש העיר רוביק דנילוביץ' כינס היום את ראשי הרשויות בנגב, יהודים ובדואים, לדיון דחוף בנושא הפשיעה והפגיעה בביטחון האישי של התושבים שלנו בנגב כולם (יהודים ובדואים)

צילום באדיבות עיריית באר שבע

לאחר הדיון כתב: בדיון המעמיק נדון הנושא הכאוב כפי שהוא, בלי להפחית מעוצמתו וללא טשטוש של המעשים החמורים, שאסור לעבור עליהם לסדר היום. כל ראשי הרשויות, בלי יוצא מן הכלל, גינו באופן חריף את הפשיעה ומעשי הביריונות שפוגעים ביהודים ובבדואים כאחד!

החלטנו על שורה של צעדים: פניה משותפת לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים בדרישה לגדוע מהשורש את הפשיעה, במאבק נחוש ובלתי מתפשר ולאורך זמן. לצורך כך יש להפנות משאבים ותקציבים גדולים ולאפשר לגורמי האכיפה את כל האמצעים הדרושים (תקנים, יחידות מיוחדות ואמצעים טכנולוגיים חדשניים). הועלתה גם סוגיית הענישה שחייבת להיות מחמירה הרבה יותר!

כמו כן, תתואם פגישת עבודה דחופה יחד עם מפכ״ל המשטרה הנכנס ומפקד המחוז החדש, לדיון בסוגייה ובדרכים להתמודדות איתה. תושבי הנגב היקרים, בחרנו לחיות כאן וכולנו שותפים לפיתוח הנגב. לא נסכים שחבורת ביריונים תשבש את חיינו ותטיל אימה על התושבים. אנחנו לא נשקוט ולא נרפה. זוהי בעיה לאומית, שהמדינה חייבת להתמודד איתה בנחישות וללא פשרות. בשבוע הבא ניפגש עם גורמים אזרחיים, ראשי עמותות וקהילות, מכל המגזרים (יהודים ובדואים) שלא מוכנים להשלים עם המצב ומשמיעים קול ברור נגד מפירי החוק! נמשיך לפעול יחד בתחומים השונים החשובים לכולנו, יהודים ובדואים. ביחד ננצח! 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה