דרמה בהר חברון: חייל צה"ל מבאר שבע אותר כפות בלב עיירה פלסטינית וחולץ בשלום

$(function(){setImageBanner('a3e29767-f4b8-4284-b60a-18a9e8773fa3','/dyncontent/2026/6/17/fc4f94c3-b697-4cac-913d-0aefe6cfb370.jpg',20148,'נטו ספיר 0925 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

אירוע חריג התרחש הלילה (בין רביעי לחמישי) כאשר חייל צה"ל בשירות סדיר נמצא אזוק בתוך העיירה הפלסטינית תרקומיא. כוחות המשטרה שפעלו במהירות חילצו אותו ללא פגע. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי.

אילוסטרציה מעצר חשוד

אירוע חריג ומתוח התרחש הלילה כאשר חייל צה"ל בשירות סדיר, תושב העיר באר שבע, נמצא אזוק ומוקף בהמון בתוך העיירה הפלסטינית תרקומיא שממערב לחברון.

כוחות המשטרה שפעלו במהירות ובנחישות הצליחו לחלץ אותו ללא פגע ולהעבירו למקום מבטחים. מחקירה ראשונית של נסיבות המקרה עולה כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני, אלא בסכסוך פלילי שהסתבך.

​תחילתו של האירוע בדיווח שהתקבל במחוז ש"י של משטרת ישראל. בעזרת אמצעים מודיעיניים שונים ובתיאום הדוק עם מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, התקבל מידע על אדם הלבוש במדי צה"ל שמוחזק בניגוד לרצונו בתוך העיירה. כוחות משטרה מתחנת חברון שהוזנקו מיד לזירה איתרו את החייל כשהוא כפות באזיקונים בידיו. סביבו התקהלו תושבים מקומיים רבים, אך השוטרים הצליחו לחלץ אותו בבטחה אל מחוץ לעיירה ולהביאו לתחנת המשטרה.

​לאחר החילוץ, נגבתה מהחייל עדות ראשונית. הצעיר מבאר שבע סיפר לחוקרים כי החשודים, שעמם היה לו סכסוך פלילי מוקדם, לקחו אותו בכוח אל תוך תרקומיא, אזקו אותו ואיימו על חייו בצורה ממשית. במהלך התקרית, כך התברר, החייל לא נשא עליו את נשקו האישי. בשל היותו חייל בשירות סדיר, הועבר המשך הטיפול בתיק ובירור נסיבות האירוע לידי המשטרה הצבאית החוקרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0a56c37f-53df-442a-b497-f32064841662','/dyncontent/2026/6/22/69453928-09e9-4527-8e0d-80cc22a37dca.jpg',21316,'עזריאלי 0626 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה