גל האלימות הגיע גם לבתי הספר: משרד החינוך יערוך דיון חירום

$(function(){setImageBanner('0aa470bc-a497-4ae1-bdc8-3b2e4dd8c83d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

לאור אירועי האלימות האחרונים, החליטו בכירי משרד החינוך לערוך מחר דיון חירום במטרה להוציא לפועל תכנית פעולה למיגור האירועים. האם זה יעזור

קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')
לנוכח חומרת אירועי האלימות האחרונים במערכת החינוך: אתמול (א'), נערך דיון שכינסה שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון, יחד עם מנכ״לית משרד החינוך דלית שטאובר והנהלת המשרד. במסגרת הדיון, נדונו מהלכים מיידים אותם יש לבצע על מנת להתמודד עם התופעה ההולכת וגוברת. הדיון מצטרף לשורת המהלכים שהחלו בשנה שעברה במסגרת תכנית שרת החינוך ״באים בטוב-לא מרימים ידיים״ ובהם גם מענים מקצועיים לצוותים ולהורים.

כאמור, גל האלימות לא פסח מעל באר שבע. רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן לראשונה על התקרית החמורה שהתרחשה במקיף ו' בעיר. במהלך אותה תקרית, פרץ הורה אל תוך אחת הכיתות ואיים על מורה, וזאת לעיניי התלמידים ההמומים. בעקבות כך, חידדו בהנהלת התיכון את נוהלי האבטחה, ולבסוף החליטה המורה לא להגיש תלונה במשטרה. 

מלבד זאת, במהלך השנה האחרונה התרחשו לא מעט מקרי אלימות בתוך שטחי בית הספר השונים בעיר. הזכור שבהם, הוא זה של ליאן מושקטין - תלמידה בכיתה ז' 'במקיף רגר', שתועדה כאשר ילדים בבית הספר בו למדה התעללו בה פיזית ושפכו עליה נוזל אקונומיקה, כל זה בזמן שהיא התחננה שיפסיקו. המקרה של מושקטין קיבל תהודה רחבה, וליאן המקסימה אפילו נפגשה עם שרת החינוך, שאשא ביטון.

בתוך כך, הוחלט לקיים מחר (ג') דיון דחוף עם מנהלי המחוזות במשרד החינוך בנושא זה. במהלך הדיון, ידונו במגמות העיקריות העולות מהשטח על ידי מנהלי המחוזות, לצד דרכי התמודדות. כמו כן, הוחלט על קיום דיון נרחב בימים הקרובים גם עם גורמים נוספים, בהם הורים, רשויות מקומיות, מחלקות חינוך, הנהגת תלמידים, אקדמיה, גופי אכיפה ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה