בשנה ה-60 להקמתה: שלושה תושבי ערד זכו באות יקיר העיר

$(function(){setImageBanner('ba482f9d-bbe5-4dce-a17c-74a8da70a3cf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

אותות הוקרה הוענקו השבוע לתושבי העיר: מרים שימן, משה אלחיאני וניסים קריספל. האירוע התקיים במסגרת אירועי 60 שנה לערד. ראש העירייה, ניסן בן חמו בירך את הזוכים והזוכות: "ערד שלנו התברכה בתושבים אכפתיים, חמים שתמיד מוכנים להתנדב במטרה לעזור לזולת. הם צריכים לשמש דוגמה לכל אחד בקהילה שלנו"

קרדיט: עירית עשת מור

חגיגה גדולה של אור וצבע בנוכחות מאות תושבים, ברכות, מופעי תיאטרון ומוסיקה, היתה השבוע בטקס הענקת אותות הוקרה ליקירי העיר לשנת 2022 וחנוכת אולם 'דולב' המחודש במתנ"ס. הטקס המרגש כלל קטעי מוסיקה ושירה של הרכב כלי נשיפה מקומי וקטעי הצגה של תיאטרון 'פריזמה' בשילוב של הדור הצעיר עם הדור הוותיק של ערד.

יקירי העיר נבחרו בחגיגות יום הולדתה ה-60 של ערד. 60 שנות עשייה, צמיחה וקהילה. הזוכים השנה הם: גב' מרים שימן, מר משה אלחיאני ומר ניסים קריספל. תושבי ערד מוקירים להם תודה ענקית על שנים ארוכות של פעילות מבורכת ורוח ההתנדבות ותרומה למען הקהילה.

משה אלחיאני, תושב ערד כ-59 שנה: משה זכה באות ההוקרה בזכות פועלו רב השנים למען העיר ערד ותושביה במסירות רבה ובהתנדבות כשהוא נרתם לכל משימה ולכל בקשת עזרה.

בין תפקידיו הציבוריים הרבים: חברות בוועדת ציבוריות עירוניות, יושב ראש ועדת הכספים של מתנ"ס ערד, חבר מועצת העיר, חבר המועצה הדתית, חבר מועצת הפועלים ויושב ראש עמותת "אור יום טוב". משה הוא בין הכולות שהובילו להקמתו של בית הכנסת בשכונת שקד. מלמד בהתנדבות בני מצווה ומכינם לעליה לתורה ומסייע למשפחות בתהליכי גיור.

מרים שימן, מתגוררת בערד כ-53 שנה: מרים שמה לה למטרה לסייע ולעזור לאחר ולחלש, אישה יוזמת, בעלת רוח של מתנדבת סדרתית ובעיקר שחקנית נשמה, על כך מעידים מכריה מתחומי התנדבותה הרבים.

מרים מלווה את קהילת העולים מאתיופיה בערד, היתה חברה בוועד הורים מרכזי וחברה במועצת העיר. מרים מסייעת לקהילה האתיופית בעיר בדרכים רבות - תיווך וקשר עם מוסדות שלטון, מימון חוגים לבני נוער, העצמת נשים, לימוד עברית והכרות ואהבת ישראל. גם בתפקידה בוועד ההורים העירוני קידמה מרים נערים מהקהילה האתיופית ונתנה להם העדפה מתקנת. מרים הייתה כתובת לכל הורה ולכל תלמיד.

קרדיט: עירית עשת מור

ניסים קריספל, מתגורר בערד כ-31 שנה: ניסים פועל בערד למען הקשישים במסגרות שונות, כחבר צוות גמלאי צה"ל, ליווי ותמיכה בתלמידים בפן הכלכלי, לימודי ואישי והתנדבות עם שורדי השואה. ניסים הקים ומוביל את סיירת צור אורט ערד אשר משפצת ומנקה בתי קשישים מעוטי יכולת. הסיירת מחנכת את התלמידים החברים בה לנתינה, לאחריות, לדאגה לאחר ולחברה. נסים מרכז ומוביל את תחום ההתנדבות בקרב גמלאי צה"ל ומדביק רבים ברוח ההתנדבות והנתינה.

תמרה גוורציטלי קיבלה גם היא פרס הוקרה על היותה דוגמה ומופת לנציגת ישראל בעולם. מדובר בזמרת מחוננת ומעורכת ברחבי העולם הינה שגרירה נאמנה של ישראל ועושה רבות למען דעת קהל חיובית על המדינה. גברת גוורציטלי ביקרה בערד בהזמנתו של ראש המועצה בצלאל טביב, כאורחת פסטיבל ערד ומאז שומרת מקום בליבה לעיר ותושביה.

ראש העירייה, ניסן בן חמו שהעניק את האותות, בירך את הזוכים: "ערד שלנו התברכה בתושבים אכפתיים, חמים שתמיד מוכנים להתנדב במטרה לעזור לזולת. הם צריכים לשמש דוגמה לכל אחד בקהילה שלנו. אני בטוח שגם הזוכים השנה וגם יקירי העיר בשנים הקרובות ימשיכו לתרום מעצמם ולהצליח, ועל הדרך גם לפרוץ גבולות ומגבלות שונות לטובת ערד ותושביה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה