בעקבות שריטה ברכב: וויכוח בין נהגים התפתח לקטטת ענק, שבסופה נרצח מוחמד בן ה-11 (תיעוד)



שעות לאחר שנקבע מותו של מוחמד אבו הואש בן ה-11, מחקירת המשטרה עולה כי הסיבה לפרוץ הקטטה הינה בוויכוח שהחל בין שני נהגים, בעקבות תאונה שהתרחשה מספר שעות לפני כן

הקטטה שהתרחשה לפני הרצח. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

שוטרי תחנת רהט פתחו הבוקר בחקירת אירוע ירי ברהט שבמסגרתו נורו 2 תושבי המקום, ביניהם מוחמד אבו הואש בן ה-11, אשר מותו נקבע לאחר זמן קצר במרכז הרפואי סורוקה. פצוע נוסף פונה למרכז הרפואי סורוקה במצב קל, על פי גורמי הרפואה.

כאמור, על פי המשטרה, במהלך הלילה התקבל דיווח אודות קטטה רהט, כאשר לאחר מכן - שוטרי תחנת רהט ביחד עם יחידת יס"מ נגב ולוחמי מג"ב הוקפצו תוך זמן קצר לזירה וחתרו למגע במטרה להשתלט על האירוע, כאשר הכוחות שפעלו בזירה מורכבת הצליחו לבצע מעצר של שני חשודים תושבי המקום שהיו מעורבים בקטטה.

מוחמד אבו הואש ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

עפ"י החשד, הרקע לקטטה בין שתי משפחות הינו תאונת דרכים עם נזק בלבד. כאמור, פעילות מהירה של השוטרים בשטח הובילה למעצר של 2 החשודים. בתום הפעילות האינטנסיבית של כלל הכוחות, הוחזר השקט למקום וכעבור מספר שעות אירע אירוע רצח.

תנ"צ נחשון נגלר, ממ"ר נגב קיים הערכת מצב בשטח והחליט להטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.

תנ"צ נחשון נגלר בזירה. קרדיט - משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה