"אני ארצח אותך ואף אחד לא יידע": תושבי הנגב חטפו אדם ואיימו על שוטרים

$(function(){setImageBanner('d6e87262-dbaa-4c20-8082-737dafe49697','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

חמישה תושבי הנגב מואשמים כי חטפו תושב אילת, איימו על חייו וניסו לסחוט כסף ממשפחתו. בזמן ניסיון מעצרם הם נמלטו ואף ניגחו ניידת משטרה. כל הפרטים

קרדיט - דוברות מרחב נגב

פרקליטות מחוז דרום פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי באר שבע כתב אישום נגד מוסא מזראיב (22) מזרזיר, איסבותאם אבו צולב (27) ומאגד (22) אבו צולב מתל שבע ודאהש אבו סולב ויונס אבו סולב (35) משבט אבו סולב, זאת לאחר שחטפו תושב אילת במטרה לסחוט כספים.

על פי כתב האישום שהגיש עו"ד עמית גינת, בין מוסא ואיסבותאם למתלונן הייתה הכרות מוקדמת, על רקע מגוריהם בעיר אילת. במועד שאינו ידוע, קשרו כלל הנאשמים קשר לחטוף את המתלונן ולסחוט באיומים את משפחתו.

לשם כך, במהלך דצמבר מוסא עצר את רכבו בסמוך למתלונן, ולאחר שטען בפניו שהוא רוצה לשוחח עמו, המתלונן עלה לרכבו. בשלב מסוים הצטרפו לנסיעה איסבותאם ודאהש והחלו להכות את המתלונן תוך שהם מצמידים סכין לגרונו. חרף ניסיונותיו לברוח מהרכב הנאשמים המשיכו בנסיעתם, ובהגיעם ליער הממוקם באזור, הוציאו אותו מהרכב ודאהש דקר אותו בגפיו באמצעות הסכין.

בשלב זה מאגד הגיע למקום והורה למתלונן לעלות חזרה לרכב תוך שהוא מאיים עליו באומרו: "אל תדבר", "אני ארצח אותך ואף אחד לא ידע עלייך, רק אלוהים". חרף ניסיונותיו להימלט מהמקום, הנאשמים כיסו את עיניו והכניסו אותו בכוח לאחד הרכבים, בעוד אחד מהם נוטל מכיסו 2,000 ₪. במקביל, אדם נוסף יצר קשר עם אחיו של המתלונן, ואיים עליו שבמידה ולא יעביר אליהם כספים המתלונן ימצא את מותו.

בהמשך לאמור, במהלך הנסיעה, המשיכו מוסא ודאהש להכות את המתלונן ואיימו עליו באמצעות חפץ שנחזה להיות נשק. בהגיעם לאזור הנגב, מוסא, איסבותאם ודאהש הכניסו את המתלונן לתוך בית, שם מאגד ומספר אנשים נוספים הכו את המתלונן ואיימו עליו שאם הוא או אחיו יפנו למשטרה הם ירצחו את משפחתו. בהמשך הועבר המתלונן לבית אחר באזור הנגב.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

במהלך אותו לילה דאהש שלח לאחיו של המתלונן הודעות מאיימות, במסגרתן אמר בין היתר: "מה נסגר, אתה לא עונה, נשאר רק עוד שעה, תתקשר אלי דחוף, עד השעה 12:00, אח שלך מת, תודיע למשטרה, מלשין בן שר***, אח שלך, מת, אין גופה, אתה הבא בתור, אח שלך מת". "אם עד 12 אתה לא משלם את הכסף אני ארצח לך אותו ותתלונן תעשה מה שאתה רוצה יא מנייאק... הנה אח שלך אצלי, כל תזוזה לא במקום אני אשרוף לך אותו בצמיג של משאית ואני אראה לך אותו איך הוא סובל..., "... בקיצור תביא 350 אלף 370 אלף מחר בשעה 12 אם אתה לא רוצה אני אתלה את אח שלך על רמזור ללא צוואר חתוך ראש וירוי כולו חתיכות בדיסק".

בבוקר שלמחרת דאהש ויונס הסיעו את המתלונן לאזור הררי וצילמו סרטון בו הם נראים לצדו ואומרים בין היתר כך: "באלוהים אנחנו בני 16 שכל העולם ידע, אל תשקרו לנו, תשלמו דינרים (תוך שהוא מצביע על המתלונן), אני ואבו סלימאן יש לנו 10 שנות ניסיון". סמוך לאחר מכן, יצרו קשר עם אחיו של המתלונן ואיימו עליו שאם לא יעביר לידיהם 270,000 ₪ ירצחו את אחיו. בהמשך הגיעו השניים לנקודת מפגש שתואמה עם שאר הנאשמים, אליה הגיעו גם כוחות משטרה. בשלב זה, חלק מהנאשמים החלו לברוח מהמקום תוך שהם נוהגים בצורה מסוכנת. תוך כדי הבריחה ניסה דאהש לדקור את המתלונן בחזהו, דבר שנמנע אך בשל התנגשות ניידת המשטרה ברכב.

בנוסף, לאחר מעצרו ובמהלך חקירותיו איים דאהש על השוטרים באומרו בין היתר כך: "אני עוד אבוא אליך... אני זוכר את הפנים שלך... יגיע הסוף של היהודים אל תחשוב על חמא"ס אנחנו נפוצץ הכל בארץ אנחנו יותר אנחנו הכוח ... אני אפגוש את אישתך אני אז*** אותה.. אמא שלך ז*** אתם מנייאק חמורים כלבים".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד גינת כי: "קיים סיכון ממשי שהמשיבים יחזרו ויבצעו עבירות ויסכנו את המתלונן ואת הציבור. מחומר החקירה עולה כי המתלונן חווה אירוע טראומטי."

לכלל הנאשמים יוחסו עבירות של חטיפה לשם רצח או סחיטה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין, גניבה והפרעה לשוטר. נוסף על כך, לדאהש יוחסו עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, חבלה במזיד ואיומים, וליונס יוחסו עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, חבלה במזיד, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, נהיגה בפסילה ונהיגת רכב ללא פוליסת ביטוח תקפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('452fd6d0-fb5b-47bc-aa3d-c648bf3c4b9c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה