אף עין לא נשארה יבשה: מועצת העיר ב"ש יצאה אמש לדרך

$(function(){setImageBanner('610a72bb-cf76-4c67-8fe4-20fe804e0b20','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

אמש נערכה בביניין מועצת העיר ב"ש ישיבת הפתיחה של המועצה הנבחרת

תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

אמש בטקס חגיגי, ממלכתי ומרגש נערכה ישיבת מועצת העיר הראשונה של מועצת עיריית ב"ש שציינה את ראשית כהונתה של מועצת העיר הנכנסת.

את הישבה פתח ראש העיר רוביק דנילוביץ' בנאום מרגש במיוחד במהלכו התייחס לצורך לשרת את כלל הציבורים בעיר ללא דופי, לענייני השעה (השבת החטופים והלחימה) והאתגרים הצפויים לב"ש והנגב לרבות קידומה של העיר בכל התחומים והפיכתה למטרופולין אטרקטיבי שיהווה "שכפ"ץ ביטחון" למדינת ישראל שיבטיח את ביטחונה הטריטוריאלי בעתיד. 

מלבד אלה, התייחס רוביק בנאומו לתפקיד ראש העיר שהינו תובעני במיוחד, ודורש מלבד הבאת תקציבים וקבלת החלטות גם לא מעט מתן יחס אישי והבעת אנושיות: "קשה לי לתאר את ההתרגשות בה אני חש בכל פעם בה התושבים מעניקים לי גיבוי גורף כל כך ואת אהבתם והערכתם. אין בי סגולות יוצאות דופן, ואני כאחד האדם ובכל זאת אני נשאל רבות על סיפור האהבה שלי עם התושבים, ממה הוא מורכב? איך זה קורה שוב ושוב בעיר כה גדולה?".

"סוד הקסם הוא בפשטות- אין סודות וקסמים אלא מחוייבות טוטאלית עם המון אהבה לכולם שהכניסה אותי לכל בית בעיר ב"ש- אני חלק מהמסע האישי והמשפחתי של כל תושב ותושבת, מה שבא לידי ביטוי בביקורים האישיים אצל הסבתות והסבים, בברית של הבן, בכניסה לגן הילדים וב'שלום כיתה א', בבר ובבת מצווה, בטקסי סיום היסודי ובמסיבת הסיום של התיכון, בחתונות ובשמחות וברגעים הכואבים והקשים- אני שם איתם תמיד".

"כאשר כולם הולכים מעבודתם הביתה ועושים קאט עד ליום המחרת, אני הולך הביתה עם התושבים- להשיב לכל הודעה, לעיתים גם בשעות לילה מאוחרות וגם בסופ"ש. אני תמיד משתדל להיות שם בשביל כולם ולתת יחס והקשבה. כך למשל זוג קשישים שהגיעו במסגרת הדלת הפתוחה בכדי לדבר על עוולות שנעשו ע"י העירייה והחלו לפתע לבכות כשהתיישבו בפניי. האב סיפר לי בבכי כי בנם הבכור לא מדבר עימם זה מספר שנים ואני החלטתי ליצור עימו קשר וציינתי בפניו את הכאב העצום אותו חשים הוריו הכאובים".

"איני יודע מה קרה לאחר מכן, אך לי ברור שהשירות הציבורי שלי הוא מעבר לקבלת החלטות וגיוס תקציבים והוא מתחיל בלב ומחייב הרבה נשמה וסבלנות. וכן למחוייבות הטוטאלית יש מחיר אישי כבד, מחיר שקיבלתי על עצמי מתוך בחירה, באהבה. עבורי זו זכות גדולה להיות משרת ציבור שמביא עימו רגעים של סיפוק והתרגשות לתושביו: כשאנשים קוראים לך דוד ראש העיר, שהנשים מברכות אותך בטקס הפרשת חלה ושהסבתות רואות בך נכד ומתפללות לבריאותך והצלחתך וכשהתושבים רואים בך אחד מהם- אח וחבר".

רגע מרגש במיוחד אירע כאשר הקריא רוביק קטע מספר תהילים במהלכו איזכר את הוריו, מה שגרם לו להתרגשות גדולה שהביאה אותו לסף דמעות.

רוביק בנאום שפתח את ישיבתה הראשונה של המועצה הנכנסת אמש. תוכן גולשים

במהלך הטקס המרגש הוענק שי לחברי המועצה היוצאת שלא נבחרו, כאות הוקרה על פועלם ועשייתם, וחברי המועצה שיכהנו במועצה הקרובה התחייבו כ"א: 'לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי במועצה'. מעבר לכך, במהלך הטקס נאמו ראשי הסיעות השונים שהוקירו תודה לזכות שניתנה להם לשרת את הציבור והדגישו בנאומם את הצורך באחדות, שירות הציבור ושיתוף פעולה שיצעיד את העיר קדימה ויאפשר לה להתמודד עם אתגרי השעה.

מלבד זאת, במהלך הישיבה הוכרזו ממלאי המקום והסגנים שאושרו ברוב קולות במהלך הצבעה שערכו חברי המועצה אמש לרבות: ד"ר חפצי זוהר שתכהן כסגנית וממלאת מקום ראש העיר הראשונה ותחזיק את תיק החינוך, שלומי נומה שישמש כסגן וכממלא מקום ראש העיר, אושרי אביכזר שישמש כסגן ראש העיר ויחזיק בנוסף את תיק הרווחה ושמעון טובול שיכהן כסגן ראש העירייה ומחזיק תיק איכות הסביבה.

מלבדם, אושר מינויים של עידו אטיאס שיכהן כחבר ועדת ההנהלה וכראש רשות הרישוי, יאיר שושן אשר יהיה חבר וועדת הנהלה ויקבל גם את תיק האחזקה, אמנון כהן שישמש כחבר וועדת ההנהלה ויחזיק בתיק התחבורה תנועה וקשרי ממשל, ג'ולי קייט שתחזיק את תיק העלייה והקליטה ושלומי נומה שיכהן כיו"ר מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וכיו"ר וועדת המשנה לתכנון ובנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d83ec193-686d-45a3-93f8-85ccc9af52da','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה