אירוע מפחיד בתחנת הרכבת בלהבים: אישה בת 25 הוכתה על ידי בני משפחתה



על פי עדות של סייר ביטחון מהיישוב, האישה ישבה במכוניתה בתוך חניית הרכבת - כשלפתע הגיעו מספר גברים שהכו אותה באכזריות ונמלטו מהזירה. החשד כעת הוא כי מדובר בבני משפחתה

זירת האירוע בלהבים. קרדיט - צילום פרטי

אירוע חמור התרחש לפני זמן קצר בתחנת הרכבת בלהבים: אישה כבת 25, תושבת רהט - הוכתה באכזריות בידי מספר גברים, אשר על פי החשד הינם לא אחרים מאשר האחים של האישה.

מי שהגיע ראשון לזירה היה סייר ביטחון מטעם צוות 3 בלהבים, שסיפר לפני זמן קצר לבאר שבע נט: "הגענו לחניית הרכבת ומצאנו את האישה מוטלת על הרצפה, כשהיא בוכה ומדממת באופן קשה. על פי העדות הראשונית שלה, היא סיפרה כי ישבה ברכבה ביחד עם חברה ברכבה הפרטי, כשלפתע הגיעו אחיה אל המקום. הם הוציאו אותה מהרכב והכו אותה באכזריות ככל הנראה עם מוט ברזל. היא טענה כי הם נמלטו מהזירה עם האוטו שלה, ובאותו הזמן יצרנו קשר עם תחנת רהט שהצליחו לעצור את אחד החשודים".

בתוך כך, ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לאישה טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח סורוקה במצב בינוני עם חבלות בגופה. מהמשטרה נמסר כי נפתחו סריקות נרחבות במהלכן אותרו שני האחים החשודים כבני 20 תושבי רהט, הם נעצרו ויובאו היום בפני בימ"ש השלום בבאר שבע.

רפ"ק יוסי שרפי ק. החקירות והמודיעין בתחנת רהט: אירוע חמור, מתחקור שלנו עולה החשד כי הרקע למעשה הוא רצונה של הקורבן לבצע פעילות ספורטיבית באזור, אז אותרה בידי בני משפחתה והותקפה באכזריות בשל "כבוד המשפחה". הודות לתושייתו של חייל נמנעה תוצאה חמורה הרבה יותר. שוטרי התחנה פתחו בסריקות ומאמץ חקירתי והביאו למעצרם של החשודים אחד מהם בעודו נוסע עם הרכב אשר אך גנב מאחותו אותה תקף והשאיר חבולה ומדממת''.

קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה