אירוע מזעזע בשכונה א': גבר תקף באכזריות כלבה לעיני הבעלים שלו

$(function(){setImageBanner('5ad0ee0a-c178-40fe-b11f-a528e758cf2c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

אירוע מזעזע אירע אתמול בשכונה א' כאשר גבר תקף אתמול כלבה לעיני הבעלים שלה ונמלט. הסיפור המלא בכתבה

שכונה א'. צילום: שרון טלהאירוע אירע אתמול בשכונה א' בשעות הבוקר, ברחוב מוריה/המשחררים. מ', בחורה צעירה שמתגוררת בשכונה - טוענת כי כאשר יצאה לטייל עם הכלבה שלה, הופתעה ע"י בחור שאחז בידו פלאייר וללא סיבה החליט לבעוט בכלבתה האהובה, זאת תוך שהוא פונה לצעירה באופן מאיים. אנו במערכת באר שבע נט החלטנו לפנות לצעירה במטרה לברר מה בדיוק קרה באותם רגעים דרמטיים. בשל חשש של הצעירה שתזוהה לא ציינו את שמה.

ראשית איך את מרגישה?

"אתמול הייתי בהלם ובכיתי מלא שכן חשתי חסרת הגנה. למען האמת אני מפחדת לדבר על זה, אני לא רוצה שזה יסבך אותי. זו לא פעם ראשונה שיש לי התקלות עם גבר בעיר בצורה כזו".

אז מה בדיוק קרה?

"יצאתי אתמול בבוקר עם הכלבים שלי לטיול בשכונה א' כשלפתע הגיח מולי גבר גבוה, רזה עם כובע שאחז פלייר גדול בידו בעודו הולך בצורה מאיימת. המשכתי ללכת, אך הוא נעמד מולי והחל לבעוט בכלבה שלי. אמרתי לו: מה אתה עושה?!, והוא השיב לי בצורה מאיימת: 'מה את מסתכלת תמשיכי ללכת!' אם הייתי מגיבה הוא היה מרביץ לי בוודאות ולכן פחדתי להגיב, אך למזלי הוא הלך מהמקום".

צילום: נועה גבאי

האם בכוונתך לפנות למשטרה?

''לא, כי הם לא עושים כלום פשוט כל פעם שמתקשרים לדווח על משהו. אנא ממכם תיזהרו"

חווית מקרים דומים בעבר?

''היו לי כמה מקרים מצערים בעיר שדומים לזה עם גברים. מישהו ירק לי על המכונית כי לא היה "לו מקום לעבור בכביש, עוד אחד איים עליי כי טען שתפסתי את החנייה, ועשיתי ריצה בחוץ ועקב אחריי רכב (גם בשכונה א')".

האם לדעתך מדובר על תופעה שבנות חוות באופן תדיר יחס כזה כשהן מסתובבות לבדן?

"כן בטח תמיד מדברים על זה, זה עולה כל פעם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה