"איך נמשיך את החיים בלי גל?'': דודתה של גל פטו ז"ל משתפת על מותה המטלטל



יומיים לאחר מותה הטראגי של גל פטו בת ה-14 שהלכה לעולמה במפתיע, הבוקר מספרת דודתה לבאר שבע נט על האבדה הגדולה של המשפחה ועל הבוקר שאחרי: "היא הייתה ילדה מאד ערכית ומאד מיוחדת, נוער ערכי שלא רואים הרבה בימינו"

גל פטו ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

יומיים לאחר מותה הפתאומי של גל פטו ז"ל, תושבת באר שבע בת 14 שהלכה לעולמה במפתיע - ומשפחתה ומכריה קמו הבוקר למציאות חדשה ועגומה. פטו, שחשה ברע ביום ג' האחרון, התקשרה לאביה וביקשה ממנו שיחזור הביתה. עם הגעת האב, הוזמנו כוחות רפואה לביתם שבשכונת רמות ופראמדיקים החלו לבצע פעולות החייאה בגל, אך אלו לא צלחו ומותה נקבע במקום.

אמש (ד'), מאות מתושבי העיר הגיעו לבית העלמין החדש בבאר שבע וליוו את גל בדרכה האחרונה. הבוקר, שוחחנו עם דודתה של גל, יהודית, שסיפרה לנו על האבדה הגדולה של משפחת פטו: ''לא היה למה שקרה שום תקדים לזה והנפש שלנו לא מוכנה לזה. היא לומדת בבית הספר עם הבן שלי, ובאותו יום הם גם היו ביחד בהפסקה והכל היה תקין. היא הגיעה הביתה, אכלה צהריים וכבר התכוננה ללכת לצופים. לא הייתה שום הכנה לזה ואנחנו ממש לא יודעים למה זה קרה".

יהודית מספרת בכאב לב אל אחייניתה, אשר הייתה מוכרת לכולם בגלל שמחת החיים שלה: ''היא הייתה ילדה מאד ערכית, מאד מיוחדת, מהנוער הערכי שלא רואים הרבה בימינו. היא הייתה ילדה טובה שאוהבת לעזור והייתה ממש כמו "אמא קטנה". הייתה תמיד דואגת ומכינה ומבשלת, כזאת ילדה מאד מיוחדת. זה לא נתפס בשום צורה. אני לא יודעת איך נחיה לצד זה, אני לא יודעת איך אמא שלה תתמודד עם זה. אנחנו משפחה כל כך קטנה ואין לנו הרבה קרובים ופתאום המכה הזאת שאתה רגיל לראות שקורה בכלל במקומות אחרים, ואתה תמיד אומר 'לי זה לא יקרה' ופתאום זה קורה דווקא לך".

עוד מספרת יהודית, כי כעת נמצאת המשפחה בטראומה קשה - "מהבוקר האמא לא בדיוק מתפקדת, והיא לא מפסיקה לומר שעקרו לה את הלב מהמקום. היא לא ישנה ולא אוכלת וכולנו בהלם מטורף. אני לא יודעת איך נוכל להמשיך את החיים ללא גל. היא הייתה ילדה כל כך מופלאה וטובה, זה כזאת אבדה גדולה. אין ילדים ערכים כאלה כיום, ההורים שלה חינכו אותה בצורה נהדרת. היא הייתה כל כך מאושרת ושמחה''.

משפחתה של גל יושבת שבעה ברחוב יוסף תקוע 75 בשכונת רמות. יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה