איגוד וועדי התחבורה לשרה רגב: "אשרי נסיעה חינם לאזרחים ותיקים"



בניסיון לפתור את סוגיית התשלום באוטובוס בקרב האוכלוסייה המבוגרת, העבירו הבוקר איגוד וועדי התחבורה בכוח לעובדים מכתב לשרה רגב: "קבלי את יוזמת ח"כ מרגי או אשרי נסיעה חינם לאזרחים ותיקים – על בריאות הנהגים לא נתפשר"

צילום: shutterstock אילוסטרציה

איגוד וועדי התחבורה בכוח לעובדים דורשים הפסקת תשלום מזומן באוטובוסים בחברות אגד תעבורה, סופרבוס, ודן בדרום.

בעקבות כך שלחו הבוקר (12.7) מכתב לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, בבקשה לאמץ את יוזמת יו"ר ועדת הכלכלה יעקב מרגי או לחילופין לאפשר לאזרחים ותיקים לנסוע באוטובוסים ללא תשלום.

מהצעת יו"ר ועדת הכלכלה יעקב מרגי עולה כי אזרחים ותיקים יוכלו לצבור "יתרת חוב" בכרטיס הרב קו אשר תיגבה בהטענה הבאה. בכך ימנע הקושי של קשישים רבים בתפעול מכשיר הרב קו וייחסך המגע הישיר בין נוסעים ונהגים בשימוש בתשלום ידני.

"אנחנו מספקים שירות ציבורי חיוני, למרות איום המחלה, מבלים ימים שלמים בחלל סגור עם נוסעים מתחלפים, ועשרות נהגים כבר נמצאים בבידוד" אמר ראיד משעל יו"ר וועד העובדים באגד תעבורה והוסיף: "עיסוק בגביית כספים – שגם כך לא צריך להיות חלק מתפקיד הנהג – מגביר עוד את הסכנה שהנהגים נמצאים בה".

כמו כן, ציינו מאיגוד וועדי התחבורה כי אם לא תחול שינוי בעמדת המשרד יחל השבוע בקיום אסיפות הסברה החל ב-יום ב' ה-13.7.20 בחברות: סופרבוס, אגד תעבורה ודן בדרום. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה