אחרי היורו דיסני, גם הספארי מגיע לבאר שבע (תיעוד)



ההכנות לפתיחתו של הספארי הבאר שבעי - "המדבריום", נמצאות בעיצומם ואפילו ראש עיריית באר שבע מבטיח שמדובר במשהו שטרם נראה באזור

המדבריום. קרדיט - עיריית באר שבע

בעוד חודשים ספורים, צפוי להיפתח בבאר שבע מה שאמור להיות התשובה של בירת הנגב לספארי ברמת גן. "המדבריום", פארק החיות ע״ש ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל הינו ''פארק אינטראקטיבי, חדשני, שיחבר בנינו לבין בעלי החיים ללא מחיצות'', כך לפי עיריית באר שבע.

הפארק החדש, שנמצא בפאתי שכונת סיגליות, ביציאה הדרומית מבאר שבע - נבנה על שטח של ה-"נגב ZOO" שלאחרונה סגר את שעריו. בסרטון שהועלה לאחרונה לרשתות החברתיות, טוען ראש עיריית באר שבע כי מדובר בפרוייקט חדשני ובינלאומי. טרם ברור האם פתיחתו תתרחש במועד המתוכנן ונכון לעכשיו העבודות במקום ממשיכות.

ההודעה על המדבריום מגיעה ימים ספורים לאחר ההכרזה הרשמית על בנייתו של "היורו דיסני של ישראל", שצפוי להיבנות בין חצרים לבאר שבע. מדובר בפרוייקט שתכנונו החל לפני עשר שנים ולאחרונה הודיעה עיריית באר שבע כי התכנית הגרנדיוזית הוצגה השבוע לראשונה בפני משקיעים בכנס תיירות בינלאומי שנערך בישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה