אחד מן הפצועים בפיגוע אמש: לוחם ימ"ס תושב מיתר



על פי דיווח שהתפרסם לפני זמן קצר, הותר לפרסום שמו של אחד הפצועים בפיגוע אמש בחדרה: יחזקאל תומר בן אור, תושב מיתר אשר משרת כלוחם ביחידת ימ"ס. חברו סיפר לבאר שבע - "לא הופתעתי שחתר למגע. מתאים לו".

בשורות קשות אחר הצהריים מהיישוב מיתר: בדיווח שהתקבל לפני זמן קצר, הותר לפרסום שמו של אחד מן הפצועים בפיגוע אמש בחדרה - יחזקאל תומר בן אור (51) לוחם יחידת ימ"ס אשר מתגורר ביישוב מיתר.

בן אור, נשוי ואב לילדים, נפצע אמש במהלך הפיגוע הרצחני שהתרחש בעיר החוף במהלכו נרצחו שני חיילים - יזן פלאח ושיראל אבוקרט ז"ל. כמו כן אחד מבניו של יחזקאל הינו עובד של יחידת האבטחה ביישוב. בדף הפייסבוק של מועצת מיתר ביקשו הובקר להתפלל למען שלומו של בן אור.

חברו של תומר, סגן מפקד משטרת באר שבע לשעבר, נצ"מ תומר בדש סיפר לבאר שבע נט על ההיכרות עם בן אור - ''מדובר בלוחם על, עם מעל לשלושים שנה וותק ביחידת המסתערבים ואפילו נמנה עם מקימיה. איש צנוע וערכי, ממש תותח אמיתי''. עוד סיפר בדש על הגבורה של חברו, אשר חתר למגע אל מול המחבלים - "ממש לא הופתעתי. זה מתאים לו מאד. בכלל, זה מתאים לכל לוחמי הימ"ס".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה