אבל בירוחם: איש חינוך מוכר מהעיר התמוטט במפתיע ונפטר



אבל כבד אמש עם בירוחם בצאת הבשורה המרה על מותו של אהוד עדני, איש חינוך מוכר ואהוב מהעיר אשר נפטר באופן פתאומי. אין ספור תושבי העיר ספדו לו: ''איש של אמת, עניו, פשוט, אוהב את המשפחה שלו''

אהוד עדני ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בשורות עצובות התקבלו אמש בירוחם, לאחר היוודע דבר מותו של איש חינוך מוכר ואהוב מהעיר - אהוד עדני ז"ל. כאמור, מותו הפתאומי של עדני בן ה-49 הגיע דקות ספורות לאחר שרקד ושר עם תלמידיו מזמורים לפני כניסת יום כיפור בבית ספר "נגב סיני" ברמת נגב.

עדני שחש ברע, התמוטט ונפטר במקום לאחר ניסיונות החייאה של צוותי הרפואה. הוא הותיר אחריו אישה ו-6 ילדים והובא למנוחות אמש בבית העלמין בעיר. כאמור, עדני נחשב לאחד הדמויות היותר מוכרות ואהובות בירוחם, בה הוא מתגורר כבר קרוב ל-20 שנה. אמש, עם דבר מותו - ספדו לו אין ספור מחבריו שהיו המומים לחלוטין ממותו.

בהודעת בית הספר להורים ההמומים נכתב: "מתקשים מאוד לבשר כי בסיום ערב מעמד הסליחות מורנו אהובנו אהוד עדני נפטר. בית הספר נערך לכל מה שנלווה לכך מול כל הגורמים. מחנכי הכיתות וצוותי הטיפול והייעוץ של המועצה יגיעו מחר ליישובים למבנים הקהילתיים לפגוש את התלמידים. המומים וכואבים. ברוך דיין האמת".

אורנית, מכרה של עדני ספדה לו בכאב לב: ''אוי אהוד. הכאב שהשארת הוא בלתי נסבל. הלכת מאיתנו בדרך שהייתה הכי אופיינית לך, בשקט, בפשטות, בלי לעורר דרמות, ככה. בערב יום הכיפורים, בסוף סליחות, אחרי ריקודים ושמחה. כמו שהיית תמיד. שמח, עם מנגינה ופסנתר. אוי אהוד אהוד. מוות של צדיקים. כמו שהיית. איש של אמת, עניו, פשוט, אוהב את המשפחה שלו, את אשתו! אוהב את התלמידים שלו, ואיזו הכנסת אורחים! ואיזה כיבוד הורים, וואו. רק ללמוד ממך. נפלה בחלקי הזכות להכיר אדם גדול כמוך, היית כמו אבא בשבילי. נפלה עטרת ראשנו. זוכרת אותך לנצח. תודה שלימדת אותי, המון''.

גיסו של אהוד ספד לו גם: " והכאב גדול עד מאוד. לא יכול לכתוב כלום. יותר משני עשורים שאנחנו מכירים. ואיננו, כי לקח אותו האלוהים. לא מבין מה אני כותב, כי זה לא יכול להיות אבל זה זה. כי לקח אותו האלוהים. גיסי האהוב על הכול, איש חינוך בחסד עליון, אוהב אדם ואהוב על הבריות ועל תלמידיו. אהוד איננו, בן 49 נלקח אל חיק האלוהים, בפתאומיות שאין לה הסבר. רגע רקד עם תלמידיו, ורגע לאחר מכן עלה לרקוד עם מלאכי שמים. לא מבין, לא קולט מה אני כותב, רק הדמעות שנושרות להן אחת אחת, וחותכות את הפנים בכאב אשר הן נושאות עימן, מבשרות שאמת הדבר, ואיננו כי לקח אותו האלוהים. השחור הלילה שחור מאוד, והכאב כואב מאוד".

הודעת הפטירה של עדני ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'
התיעוד האחרון של אהוד (משמאל), דקות לפני מותו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה