''הנופלים הם השורשים בזכותם נבנתה מדינת ישראל'': טקס יום הזיכרון במכללת סמי שמעון



בנוכחות משפחות שכולות התקיים היום (א׳) ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה ע״ש סמי שמעון בקמפוס באר שבע, טקס זיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולת האיבה. ״הנופלים הם השורשים בזכותם נבנתה מדינת ישראל וזכרם הוא מגדלור לחובתנו להמשיך ולהגן עליה״

קרדיט - סמי שמעון

המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון קיימה היום (א׳) טקס זיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולת האיבה, אשר חרפו נפשם בהגנה על הבית, על המולדת. כיבדו בנוכחותם בטקס משפחות שכולות של נופלים שלמדו במכללה ויישארו חלק ממנה לעד. לכבוד זכרם הוקם גן נופלים, שנחנך היום וינציח ויזכיר לכל באי המכללה את כל הגיבורים שלנו, שבזכותם עוד נשוב לפרוח ולצמוח כמדינה, כעם.

טרם החל הטקס הוצגה במכללה תערוכת השבעה באוקטובר, אותה יצרו סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית ב-SCE. בין הכרזות בתערוכה העוצמתית והמרגשת, הוצג מגן דוד פצוע וחבוש, בלון כתום עם הספרה אחת עף באוויר לציון יום הולדתו של התינוק החטוף כפיר ביבס אותו הוא ציין בשבי, כרזה המציגה שעון חול העשוי דם הולך ואוזל וכן מפת ארץ ישראל המעוצבת על ידי מילות התקווה שכתובות בכתב יד של ילדים.

במהלך הטקס המרגש סיפרו המשפחות השכולות על יקיריהם והונחו לכבודם זרים בפינת הזיכרון על ידי מנכ"לית המכללה, זהר וולפרט כהן, רפאל ושרה מלכה הוריה של קארין מלכה שהייתה סטודנטית במכללה, דיאנה יקימוב סטודנטית במכללה ואחותו של דניס יקימוב ז״ל בוגר המחלקה להנדסת תוכנה שנפל בקרב, אביאל אטיה אחיו של ליאב אטיה ז״ל שהיה בשנה השלישית ללימודי הנדסת בניין ונפל בקרב.

רקטור ומייסד המכללה, פרופ׳ יהודה חדד ציין בדבריו המרגשים: ״השנה נוספו עשרה מבוגרי המכללה למשפחת השכול, לכבודם ולזכרם הקמנו את גן הנופלים. יום הזיכרון השנה הינו המשך ישיר של השבעה באוקטובר, יום בו אזרחים, נשים, גברים, ילדים וחיילים, נרצחו ועונו ללא רחמים רק בשל היותם יהודים. חזינו ברוע בלתי יתואר, אך בתגובה לרוע הזה ראינו מעשי גבורה מצד הלוחמים שלנו. בעזרת השם הניצחון עוד יגיע, כמו שנכתב בתהילים ׳אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם.׳ הנופלים הם השורשים העמוקים בזכותם נבנתה מדינת ישראל וזכרם הוא מגדלור לחובתנו העליונה להמשיך ולהגן עליה. יהי זכרם ברוך״. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c2ef0bfd-f055-4d42-b982-f8e425b9db9c','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה