מנכ"ל מיקרוסופט ישראל ישתתף באירוע הגמר של SilicoNegevBGU

$(function(){setImageBanner('bb5cc355-fce6-40fc-94b4-084b7fe00d74','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תקיים שיחה עם מנכ"ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, במסגרתה יענה לשאלות הקהל באירוע היזמות הגדול בדרום שמקיימות האוניברסיטה, עמותת מט"ע וקהילת היזמות Tech 7, בשיתוף עם עיריית באר שבע

במסגרת האירוע, ייבחר הסטארט-אפ המנצח בתחרות הסטארט-אפים שנערכה במסגרת SilicoNegevBGU ויזכה בהשקעה של חצי מיליון ₪ מטעם עמותת מט"ע. אירוע הגמר של תחרות SilicoNegevBGU יתקיים ב-23 במאי מהשעה 12:00 בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, במהלך יום הפנינג יזמות ומימון לחברות צעירות

במסגרת SilicoNegevBGU - אירוע היזמות הגדול בדרום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, עמותת מט"ע וקהילת היזמות Tech7, תקיים פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שיחה על הבמה עם אסף רפפורט, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, בנושא הדרך שעל יזמים לעבור. בתום השיחה יתאפשר רב שיח בין פרופ' כרמי ורפפורט לקהל.

אסף רפפורט, מנכ"ל המו"פ של מיקרוסופט ישראל. צילום: ארז עוזיר

עוד ישתתפו רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע; גדעון שביט, יו"ר מט"ע; רן קראוס, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Airobotics; וונדי סינגר, מנהלת Start-Up nation Central ועוד. במסגרת האירוע ייערך פאנל בנושא "המימון הוא הכל" בהובלת אהרון אהרון, מנכ"ל רשות  החדשנות ובהשתתפות שרין פישר, מנהלת ב-8200 EISP; איתן יודילביץ', מנכ"ל Bird Foundation ושירלי שפר הופמן, סמנכ"ל השקעות ב-BGN טכנולוגיות.

באירוע ייערך שלב הגמר של תחרות הסטארט-אפים של SilicoNegevBGU, אליה נרשמו 70 סטארט-אפים טכנולוגיים מכל הארץ שהם זיקה לנגב ופועלים לחיזוקו ברמה הארצית והבינלאומית.

במסגרת אירוע Pitch-Night שנערך במתחם WeWork בבאר שבע, הציגו 15 נציגי הסטארט-אפים שעלו לשלב חצי הגמר את מיזמיהם בפני משקיעים. מתוכם יעלו לשלב הגמר שייערך ב-23.5 חמישה סטארט-אפים, אשר הזוכה מביניהם יזכה בהשקעה של עד 500,000 ש"ח(!) שתינתן מטעם עמותת מט"ע לפיתוח וצמיחה. עוד יתקיים במסגרת האירוע הפנינג יזמות ומימון לחברות צעירות.

יותם צוקר- מוביל קהילת Tech7, אמר באירוע ה-Pitch night: "Tech7 פועלת לחזק את הקשר בינינו הסטארט-אפיסטים, היזמים ואנשי טכנולוגיה לבין משקיעים, חברות גדולות, אוניברסיטת בן-גוריון ועיריית באר שבע כדי  לייצר כאן קהילה שדוחפת ומייצרת הזדמנויות אחד לשני ואחת לשניה. את עמותת מטע פגשנו לגמרי במקרה לפני שנתיים. הם אמרו שהם מחפשים להשקיע במיזמים איכותיים שפועלים בנגב, ואנחנו בדיוק חיפשנו משקיעים כמוהם שיגיעו לפה.  אני מודה לעמותה על כך".

גדעון שביט , יו"ר עמותת מט"ע: "מט"ע נולדה לפני מספר שנים ממבנה שנתרם והושכר ליזמים בפארק תעשיות רותם, סביב הקריה למחקר גרעיני. הרעיון היה שהכנסות המבנה יחזרו חזרה לקהילה עבור יזמות טכנולוגית בנגב. כולם אמרו שזה לא ילך אבל המבנה מלא ויש הכנסות בהיקף משמעותי. לפני שנתיים חיפשנו גורם שיזרז פניה של יזמים אלינו ומצאנו את יותם מטק 7. חברנו אליהם והשנה גם לאוניברסיטת בן גוריון ואני מקווה שעוד חברות יצטרפו אלינו שנוכל להעניק עוד פרסים להשקעות. בהצלחה לכולם"

דנה גביש, מנהלת היזמות אוניברסיטת בן-גוריון בנגב: "אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שמחה לחבור לתחרות הזאת לקיים אותה בפעם השנייה לצד אירוע יזמות גדול שקורה סביבה. לכולנו יש מטרה אחת: לייצר עוד מקומות עבודה, לייצר יזמות ועסקים, לתת כלים לכולם לצמוח ולהפריח את סצנת ההייטק בנגב".

הסטארט-אפים שהציגו במסגרת אירוע ה-Pitch night:

Agro-Shelef - מפתחת חומרי הדברה שמופקים משמנים צמחיים, יעילים כמו כימיקלים ובטוחים כמו חלב פרה.

Green eye technology - משתמשת בלמידת מכונה ובינה מלאכותית בכדי לייצר מהפכה בדרך שבה אנחנו מדבירים כיום מזיקים בחקלאות ומספקת פתרון מדויק לשימוש בקוטלי עשבים. התוצאה היא הפחתת השימוש בחומרי הדברה והגדלת היבול.

Photonicsys - מתמחה בפיתוח של מכשיר פוטוני קנייני המבוסס על תהודה פלסמון משטחית (SPR) לאיתור מהיר של מולקולות קטנות (מולקולות, וירוסים) וגופים גדולים (חיידקים, תאים, חלבונים) בפתרונות ובצורות יבשות.

Navin - אפליקציית ניווט מדלת לדלת שתאפשר ניווט בתוך כל מתחם סגור בעולם בדיוק כפי שאנו מנווטים כיום ברחוב.

Stress Factor –מודדת את הנזק המצטבר החבוי במערכת החיסון שלנו - שהוא המקור הפתולוגי של לחץ כרוני. לבדיקה זו יש כבר מספר יישומים קליניים מבטיחים. טכנולוגיית בדיקת הדם החדשנית נתגלתה באוניברסיטת בן גוריון, במטרה לכמת ולהעריך את רמות הלחץ הכרוניות של החולים. החברה שואפת להגדיר מחדש ולתקן מתח כרוני, המאפשר לכמת את חשיפת הלחץ ואת השפעתו על הבריאות שלנו, כמו גם לספק את האמצעים למלחמה במחלות הנובעות מלחץ.

Soptions Ltd (SITE123) - לוקחת את עולם בניית האתרים צעד קדימה. המיזם עומד מאחורי הרעיון הבסיסי כי צוות המומחים של החברה יודע מה מתאים ונכון עבור כל בעל עסק.

Robotican Ltd – מפתחת מערכות חדשניות של כלי טיס בלתי מאוישים המספקות פתרונות ביטחון והגנה אווירית עבור מגוון משימות בסביבות ותנאים משתנים. מערכת אוטונומית לחלוטין - מזיהוי ליירוט, בעלת טווח ארוך המסוגלת להגן על מטרות נעות (כגון כלי רכב ושיירות).  

HC Vision – טכנולוגיה ייחודית המשפרת את מערכות המצלמה הקיימות עם ביצועי תאורה נמוכים באופן משמעותי. מבוססת על הגדלת חיישני המצלמה הקיימים עם שיפור משמעותי בביצועים באור נמוך.

Vicarius - חברת cybersecurity המגינה על לקוחות מפני ניצול של פגיעויות תוכנה שטרם התגלו. פלטפורמת Vicarius, הנקראת Topia, מאפשרת לחברות לחזות, לקבוע עדיפות ולהגן מפני נקודות תורפה בתוכנה לפני שהאקרים יוכלו לנצלן.

BestBrain Ltd – פציינטים משתמשים בטיפול הביו-פידבק שמציעה BestBrain כדי לטפל בעצמם בביתם ביעילות גבוהה. החברה כעת בשלב ניסויים קליניים בקרב חולי אלצהיימר מוקדם. המערכת מבוססת על שיטת הטיפול Neurofeedback שנמצאה יעילה מאד לטיפול באלצהיימר בשלב המוקדם.

BoneSci. Bio Ltd מפתחת את "פפטוס" -  תכשיר ביוטכנולוגי חדשני לעידוד צמיחת עצם ולשחרור מבוקר של אנטיביוטיקה על פני שבועות. פפטוס מהווה פתרון ראשון ופורץ דרך לטיפול במצבי פרי-אימפלנטיטיס ובכיסים דנטליים חשודים בזיהום חיידקי. המוצר מבוסס על פפטיד סינטטי מקורי בשילוב מינרל קלציום פוספט. הטכנולוגיה שפותחה על ידי פרופ' חנה רפפורט וצוותה באוניברסיטת בן גוריון אומתה בניסויים פרה-קליניים והיא מוגנת במספר פטנטים

NewRocketעוסקת בפיתוח של טכנולוגיית הנעה ירוקה מתקדמת של רקטות לשווקי החלל והטיסה. הפתרונות של החברה נועדו לשמש כתחליף נקי למערכות הנעה מזהמות מאוד - צורך מרכזי בתעשייה המודעת לסביבה.

Sindesy - הופכת מערכות חימום מים סטנדרטיות למחוברות לרשת ולנשלטות, תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית באמצעות טכנולוגיה המבוססת על פריסת חיישנים, בשילוב עם ניתוח ביג דאטה בזמן אמת. הטכנולוגיה מאפשרת ללקוחות לשלוט מרחוק על מחמם המים שלהם, להיות מחוברים כל הזמן ומטופלים באופן מיידי.

AntisepTech - מפתחת כלים דיגיטליים של מציאות מדומה ובינה מלאכותית המיועדים לצוות רפואי ולחולים, כדי להפחית את הזיהום שנובע משהייה בבית החולים ולשפר את איכות הטיפול.

SeeVoov – מפתחת מתכנן טיולים חברתי, אינטראקטיבי ומבוסס וידאו. מדובר בקונספט חדש בתחום הטיולים והנסיעות שמבוסס על סרטונים של מטיילים והמלצותיהם שמסייע למטיילים אחרים לתכנן את טיולם.

__

גופים נוספים שלוקחים חלק בתחרות: עיריית באר שבע, הרשות לפיתוח הנגב, פועלים הייטק, משרד עו"ד טולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות', כיל, הרשות לחדשנות, רפאל, Startup Nation Central, CDI ו- WeWork.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8d9acf08-3fcf-432b-8210-965b8e0f286b','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה