סטודנטים? 7 סיבות להישאר בקיץ בבאר שבע!

$(function(){setImageBanner('0a1f1f26-f676-4559-9b0e-49c70adc4dc0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

המבחנים אולי נגמרים בקרוב אבל זו לא סיבה למהר לעזוב את באר שבע! סטודנטים? ריכזנו עבורכם את כל הפעילויות והאטרקציות השוות שישאירו אתכם בקיץ בבירת הנגב גם כשאין לימודים

עוד מעט תקופת המבחנים מגיעה לסיומה ואפשר כבר להריח את חופשת הקיץ גם במוסדות האקדמיים. אז אם עדיין לא קניתם כרטיס טיסה, סגרתם חופשה בצפון או תכננתם את הטיול הבא שלכם, אין מה לדאוג! גם בבאר שבע תוכלו ליהנות מימי החופש עם שלל פעילויות שוות שלא ישאירו אתכם בדירה. קבלו את הסיבות הכי טובות להישאר בקיץ בבאר שבע גם כשאתם סטודנטים!

 

קולנוע ח"ן

יוזמה כיפית לתקופת הקיץ של הקרנות סרטים קהילתיות במרכז ח"ן. כל יום רביעי במהלך הקיץ, תהיה הקרנה שמתאימה גם לילדים ואחריה למבוגרים. ההקרנות יהיו בדשא של מרכז ח"ן בשכונה ב' ופתוחות לקהל הרחב. ההקרנה לילדים בשעה 19:15 וההקרנה למבוגרים בשעה 21:00. היוזמה מתקיימת בשיתוף 'הרש: באר שבע', כיוונים- החברה לתרבות הפנאי באר שבע וביאליק 26.

פרטים נוספים בדף הפייסבוק: http://bit.ly/2O6xz5O

 מתוך דף הפייסבוק 'מה קורה במרכז ח"ן'

יוגה ב"שכונה- יוגה קהילתית כל יום שני

היוגה הקהילתית מציעה מפגשים קבועים לקהל הרחב. היוגה הקהילתית הגיעה לבאר שבע במטרה לקרב כמה שיותר אנשים ליוגה, פילאטיס ולתנועה עם הגוף. איך זה עובד? אנחנו נפגשים בכל יום שני במרכז חן, ביאליק 26 לתרגול יוגה שמתחיל בשעה 18:30 ואז לאימון פילאטיס שמתחיל בשעה 20:00. המפגשים יהיו קהילתיים ופתוחים לקהל הרחב: כל שיעור מותאם לכל הרמות כדי שכל מי שרוצה יוכל לבוא, ללא הרשמה מראש. כמעט בכל שבוע נפגוש מדריך/ה יוגה ופילאטיס אחר, ונתנסה בסגנון אחר. התשלום הוא באמצעות כובע- כל משתתף יכול לשלם כרצונו ובהתאם לחוויה שהייתה לו בסוף המפגש.

פרטים נוספים בדף הפייסבוק: http://bit.ly/2M4Y0Gm

 מתוך דף הפייסבוק 'יוגה ב"שכונה'

ימבוס- אוטובוס מב"ש לים בשבת

הקיץ מגיעים לים גם מבאר שבע! ימבוס הוא פרויקט חברתי וסביבתי, שנועד לאפשר הגעה מבאר שבע לחוף הים באשקלון בשבתות הקיץ באוטובוסים, ולצמצם שימוש ברכבים פרטיים. ימבוס נותן מענה לתושבי באר שבע המעוניינים להגיע לחוף הים בימי שבת, שאין להם אפשרות כזו אם אין ברשותם רכב פרטי או תקציב רב למוניות, וגם מאפשר נסיעה לחוף הים בשבתות מבלי להוציא רכב פרטי. פתרון אידיאלי לסטודנטים!

הכרטיס עולה בין 40-45 ₪ למבוגר (תלוי במועד ההרשמה), ובין 25-30 ₪ לילד עד גיל 12. הכרטיס מקנה נסיעה הלוך חזור מבאר שבע לחוף הים באשקלון.

פרטים והרשמה באתר: http://yambus.org/

 מתוך דף הפייסבוק 'ימבוס'

Summer Salsa BGU

סאמר סלסה הוא הלא-מועדון סלסה הכי טוב בבאר שבע! אוניברסיטת בן גוריון מציעה לסטודנטים להגיע לקיץ שלם של ריקודי סלסה וכיף! בכל יום שלישי בשעה 19:30 כלל הסטודנטים (וגם כאלו שלא) מוזמנים להגיע למרכז הספורט, ליד הבריכה החיצונית), לערב לוהט וחוויתי. הכניסה היא חינם לכל הסטודנטים של בן גוריון ולמנויי מרכז הספורט. מוזמנים להגיע ללמוד, לרקוד ופשוט ליהנות בערבי בקיץ באווירה הכי שמחה ולטינית שיש!

פרטים נוספים בדף הפייסבוק: http://bit.ly/2JKaTEh

 מתוך דף הפייסבוק 'Summer Salsa BGU'

פסטיבל מזרקה- תרבות שנובעת מהעיר

פסטיבל מזרקה הוא פסטיבל מיוחד במינו, שקורה לראשונה בבאר שבע, שכולו יצירה עצמאית - של כל אחד ואחת שרוצים לקחת חלק ביצירתו. את הפרויקט יזמו חבורת צעירים מקהילת 'הרשת: באר שבע'. הרעיון נולד בהשראת פסטיבל ”שיח‘ אבריק“ - שמאפשר לכל אדם במה לחלום בגדול, וחיבור לאנשים שירימו את החלום הכי גבוה שאפשר. החלום היה ליצור פסטיבל-על, אזרחי-השתתפותי-עצמאי, שייתן אשכרה במה לאנשים לחלום בגדול, מרחב ליצור כל דבר שהם רוצים ואת המקום להתחבר לאנשים אחרים שירימו את החלום יחד איתם!

הפסטיבל עתיד להתקיים בתחילת חודש אוגוסט, ימים רביעי חמישי ה-07/08/08/19, ברחבי באר שבע. בפסטיבל תוכלו ליהנות בין היתר ממתחם אשראם, הופעות מיוחדות של יוצרים מקומיים, סדנאות, שיעור בריקוד בצ'אטה, שיעור אקרובאלאנס ועוד!

כל הפרטים באיוונט בפייסבוק: http://bit.ly/2Y7twWK

 מתוך דף הפייסבוק 'הרשת: באר שבע'

חוג קח תן – באר שבע

זה כמו שוק קח-תן רק של חוגים ממש פה בבאר שבע. כל אחד יכול להציע חוגים משלו, ולהגיע לחוגים של אחרים. ההשתתפות בחוגים לא עולה כסף, כך שכל אחד "משלם" באמצעות החוג שייבחר להעביר בהמשך. יכול להיות שכל משתתף יצטרך להביא מצרכים, ציוד אישי או לכסות עלויות בהתאם לחוג ספיציפי. כל אחד יכול להצטרף לקבוצת הפייסבוק ולהציע חוג שנראה לו מעניין, אם יש היענות- החוג יוצא לדרך! החוגים מתקיימים בבית או במקום שמעביר החוג בוחר וכל הפרטים בהתאם להחלטת יוצר החוג. כך למשל, הייתה סדנת סושי, סדנה להכנת תכשיטי מקרמה, חוג להכנת ג'חנון, ערב ספרדית, סדנת טעימות יין, פילאטיס, כתיבת קורות חיים ועוד מגוון רחב. מעוניינים לקחת חלק באחד החוגים או לפתוח חוג בעצמכם? היכנסו לעמוד הפייסבוק "חוג קח תן – באר שבע" וצאו לדרך.

פרטים בדף הפייסבוק: http://bit.ly/2YkSB4o

 מתוך דף הפייסבוק 'חוג קח-תן באר שבע'

חמישי בריא- ימי חמישי בפארק הסופרים לכל המשפחה!

מוזמנים לבלות את ימי חמישי בפארק הסופרים בשכונה ב'! במקום יהיו מגוון סדנאות כמו עיסוי תינוקות, גינון, פיזיותרפיה, הכנסת סנדוויצ'ים בריאים ועוד. כמו גם פעילויות ספורט: זומבה, יוגה ופילאטיס, רוקדים בצ'טה, רוקדות עם עגלות וכדומה. במקום יהיו גם כמובן מתחם זולה, ג'ימבורי לקטנטנים, משחקי פטנק, עפיפונים בפארק, פריסבי משפחתי ועוד! בכל חמישי בחודשים יולי- אוגוסט בין השעות 18:30-20:30.

 מתוך דף הפייסבוק 'כיוונים- החברה לתרבות הפנאי באר שבע'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1c429a1d-4300-4e91-bffa-1eca9f9deef7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה