סטודנטים? קבלו את חמשת הטיפים המנצחים לשרוד את תקופת המבחנים!

$(function(){setImageBanner('e7f27d1d-c653-495b-9c0e-d3a885cafc4e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

תקופת המבחנים של הסטודנטים התחילה באופן רשמי! לכן יצאנו לשמוע את הטיפים המנצחים שסטודנטים יכולים לתת מניסיונם האישי כדי שכולכם תוכלו לעבור את התקופה הקרובה בהצלחה

תקופת המבחנים נמשכת על פני כמעט חודשיים ונחשבת לקשה ביותר בחיי הסטודנט. בכל סמסטר מגיע הרגע בו הוא נגמר, הסטודנטים כבר לא מגיעים להרצאות ולכיתות הלימוד, כי זה הזמן לשבת בבית או בספריה ולחרוש לקראת המבחנים. ועם כל הקושי, עדיין אין סיבה לסיים את תקופת המבחנים בצורה שלילית. לכן ריכזנו עבורכם את הטיפים שיעזרו לכם להצליח במבחנים, לשמור על אנרגיה ותזונה נכונה, לא לריב עם השותפים וגם לא למצוא את עצמנו בלי בני הזוג בסוף התקופה הזו. שלל הטיפים הגיעו אלינו באדיבות סטודנטים מנוסים שכבר עברו תקופת מבחנים או שתיים (או תואר שלם) ומוכנים לחלוק מניסיונם.

צילום: יהלי אוזן

מידן גרינברג, שנה שנייה בתואר ראשון להנדסת תעשייה וניהול במכללת סמי שמעון, עם טיפ ללמידה: "למידה למבחן מבחינתי היא אתגר שונה עבור כל מקצוע. ישנם מקצועות יותר הבנתיים- לדוגמא מיקרו כלכלה, אז ישבתי במשך שלושה ימים וסיכמתי את החומר, בין אם זה דרך מחברת הקורס, יוטיוב, גול וכל מה שנפל בידיי. הסיכום בכתב יד גורם לי לדחוס את החומר בראש, ולכן אני לא מסכם בשביל לסכם, אני מסכם בשביל להבין, ולחתום על כך. אבל הסיכום הוא עדיין לא הגורם שייתן לי 100 בבחינה, עדיין צריך לפתור מבחנים בשביל להיפגש בכל מיני תרגילים ודרכים להקשות על החומר. גם אם אני לא מצליח על הפעם הראשונה תרגיל - מצוין! זה משהו שעוד לא נתקלתי בו לאחרונה, זה גורם לי לחשוב ולהבין מה לרשום בפתרון ולא סתם להעתיק אותו לדף. גם בנוגע לזמני למידה זה משתנה אצל כל אחד, אבל חשוב לקבוע זמנים קבועים. אם אתה מגדיר את עצמך בן אדם של בוקר- תשתדל לקום מוקדם (זה קשה, וואלה זה קשה) וגם תקבע לעצמך שעה לסיים, נגיד 8 בערב, שזו השעה שאתה מנסה להתנתק, להירגע, להרפות את הראש כדי שיוכל להכיל את כל מה שניסית להכניס לו ביום אחד. בהצלחה לכולם!"

נועה ארץ, שנה שנייה בתואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת בן גוריון, עם טיפ לחיים בדירת שותפים: "עשינו שיחה כל השותפים לפני תקופת המבחנים כי אנחנו יודעים שזו תקופה לחוצה עבור כולם, והחלטנו שזה בסדר להוריד קצת הילוך בסידור של הבית בתקופה הזו ושכל אחד יעדכן בקבוצה בוואטסאפ מה הוא עשה השבוע. בעיקר דברים כמו לטאטא את הדירה, ניקוי שירותים, לשטוף כלים... דברים בסיסיים שאם מישהו יכול לעשות זה יעזור לכולם. לנו יש גם כלב בדירה אז טיול איתו בזמן הלימודים עוזר לכולם להתאוורר קצת. הטיפ המנצח בעיניי בסוף זה לדעת להתגמש. לכל אחד יש עומס ומבחנים בימים שונים וצריך להבין את זה ולבוא אחד לקראת השני, להעמיד את עצמי בסיטואציה עם אחד השותפים היה מבקש ממני לשטוף את הדירה כשיש לי מבחן מחר ואני לחוצה ללמוד זה פחות מתאים... אז באותה מידה לא הייתי עושה את זה למישהו אחר"

צילום: יהלי אוזן

דניאל מקדאואל, שנה שנייה בתואר ראשון בניהול ותקשורת באוניברסיטת בן גוריון, עם טיפ לשמירה על זוגיות: "אני את בת זוגתי הכרתי בלימודים, למדנו יחד במכינה אז אנחנו עושים יחד חצי תואר ולומדים יחד. אז אנחנו כן מצליחים למצוא זמן להיפגש כי אנחנו לומדים יחד לחלק מהמבחנים.. אבל חוץ מזה, לנו ולכל זוג יש גם את הערב בסוף כל יום. אנחנו לא לומדים עד אמצע הלילה והשעות הקטנות, ככה שבכל ערב יש זמן גם לזוגיות. חשוב לשמור על הזמן הזה של הביחד מידי פעם, וגם לצאת ולשבור את השגרה, לעשות קצת כיף מעבר ללמידה"

גל, שנה ראשונה לתואר בשני בפסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, עם טיפ ללמידה: "הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת זה לדאוג לשינוי אווירה במהלך הלימודים. למשל ללמוד לפעמים בבית, לפעמים בחצר, לקראת המבחן לקחת את הסיכום לגינת כלבים בטיול עם הכלב... חשוב לא להיות קבורים חודש עכשיו רק בספריה או בחדר בבית כי זה לא יעשה לנו טוב ויכול לפגוע בלמידה. אפשר לפעמים לגוון ולקבוע ללמוד עם חבר, מוקדם בבוקר ככה אין אופציה להישאר במיטה לישון, או לצאת להתאוורר בדשא או בפארק. והכי חשוב- לא לשכוח להודיע לכל החברים בבית והמשפחה מראש שהם לא יראו אתכם בחודש הקרוב"

צילום: יהלי אוזן

ליאור בינמן, שנה ראשונה בתואר השני בחינוך גופני ואוכלוסיות בהדרה במכללת קיי, עם טיפ בריאותי: "אני ממליץ לא לוותר על אימון גופני בתקופה הזו ומידי פעם במקום לקחת משהו לנשנש כל פעם ולקרוא לזה הפסקה, כדאי לקום מהכיסא, לשחרר קצת אנרגיה, לשמוע מוזיקה, להזיז את השרירים ואז לחזור ללמוד. מחקרים הראו שהמוח שלנו קולט דברים הרבה יותר טוב אחרי ובזמן פעילות גופנית אז מומלץ לזוז, לצאת לעשות סיבוב או אפילו למתוח את השרירים... הרבה פעמים כל מה שצריך זה השבירה של הלימודים, ההתרעננות הזו מהשגרה של הלימודים כדי להמשיך הלאה ולהתפקס. לשבת כל היום ולחרוש ולא לזוז זה יכול להיות מאוד מעייף לגוף, זו פעולה מונוטונית, אז זה מה שישבור את זה ויעזור לנו לשמור על אנרגיה. וכמובן להשתדל לא לאכול הרבה ממתקים וג'אנק, להחזיק בעיקר כוס קפה לידכם בזמן הלימודים במקום אוכל לא בריא".

בהצלחה לכל הסטודנטים והסטודנטיות בתקופת המבחנים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d830bc72-6808-4f9e-a8f6-fe792b0f8713','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה