כנס איכות דרום התקיים זו השנה השמינית בסמי שמעון

$(function(){setImageBanner('535fba8f-d661-4f12-8502-376a265c7bc4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

השבוע אירחה SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון את כנס איכות דרום, אשר מתקיים זו השנה השמינית. הכנס שמתקיים בהובלת המכללה, התאחדות התעשיינים מרחב דרום והאיגוד הישראלי לאיכות, מהווה במה חשובה לשיח אודות חדשנות באיכות בקרב תעשיינים ואנשי אקדמיה. במהלך הכנס הוענק אות הנגב למצוינות באיכות לרס"ב י' מחיל האוויר

קרדיט - יח"צ

כנס איכות דרום התקיים השבוע בפעם השמינית ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון קמפוס באר שבע. הכנס, שהפך כבר למסורת בנגב, עסק בתחום האיכות בעידן ה-AI ובחשיבות של חדשנות וקידמה בתחום זה.

פתחה את הכנס פרופ' דורית תבור, יו"ר הכנס, מכללת SCE: "אנו ב-SCE גאים להוביל זוהי השנה השמינית את כנס איכות דרום שכבר הפך למסורת. מאז ועד היום יצאו מהמכללה לשוק אלפי בוגרים ובוגרות שהשתלבו בתעשייה במגוון תפקידים ביניהם גם בתחום האיכות. הכנס הוא המקום בו כל העוסקים והעוסקות באיכות נפגשים כדי ללמוד, לדבר ולקדם את התחום. כאקדמיה אנחנו נמשיך להוביל ולקדם נושאים חשובים הן בתעשייה והן במחקר. זוהי ההזדמנות להודות להתאחדות התעשיינים מרחב דרום ולאיגוד הישראלי לאיכות בדרום על שיתוף פעולה מוצלח ועל העזרה בקיום הכנס בפעם השמינית".  

אברהם מימון, יו״ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אמר: ״מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים והאיגוד הישראלי לאיכות פועלים להעניק לחברות באזור כלים לשיפור איכות העבודה וכן מנגישים להן ידע חיוני בתחום המצוינות והאיכות. הצלחתו של ארגון מסוים במשימת שיפור האיכות, לא תלויה רק בו. אנו משתפרים דרך שיתופי הפעולה ושיתוף הידע בינינו״. 

שרון אנקר, יו"ר האיגוד הישראלי לאיכות: "האיכות היא ערך חובה לכל ארגון המבקש לא רק להצליח ולהצטיין אלא אפילו רק להתקיים. הכנס מהווה במה לשיח מקצועי של העוסקים באיכות. שיח זה חשוב עוד יותר, לאור אירועי הפרת סטנדרטים בתחום האיכות שהתעצמו בשנים האחרונות, בתחומים כגון: בניה, בטיחות ואיכות המזון ועוד. האיגוד הישראלי לאיכות, הגוף המוביל בארץ את תחום האיכות, המצוינות והחדשנות מקדם שיתופי פעולה בארץ ובעולם לקידום האיכות ולהפנמה בקרב מנהלים כי האיכות הינה ערך אסטרטגי ותורמת ליתרון תחרותי״. 

במהלך הכנס העניקו השותפים את אות הנגב השנתי למצוינות באיכות. השנה החליטה וועדת האות על הענקתו לרס"ב י' המוביל את תחום האיכות ומערך האחזקה בבסיס חיל האוויר בחצרים. בין נימוקי הוועדה שבחרה בו נטען כי לזוכה ניסיון של עשרים שנה בתחום האיכות. י' הינו נגד מקצועי בתחומי האיכות ומוביל ביד רמה את מערך האחזקה של הבסיס והיה מיוזמי פרויקט "ניהול מטריציוני של עולם האיכות בבח״א 6". הוא משפר באופן מתמיד את האיכות ביחידה, שומר על סטנדרט איכות לא מתפשר, היה שותף בהקמת פורום האיכות בדרום ושותף פעיל באיגוד הישראלי לאיכות. 

עם הענקת הפרס אמר י' על הזכייה: ״אני רוצה להקדיש את הפרס לאדם מיוחד, אבא שלי. אבא שלי, איש צבא בדימוס, הגיע לבסיס חצרים ארבע שנים אחרי שהוקם. הוא ואמי קבעו את ביתם פה בבאר שבע. אבא היה ילד מכפר סבא וכששאלו מה הוא מחפש בחור הזה, הוא אמר שהוא מגשים את חזון בן גוריון. המסרים שתמיד קיבלנו בבית הם אהבת הארץ, אהבת הדרום וחיל האוויר". 

״אבא ניהל מחלקה שאחראית על כל נושא הספרות הטכנית, הוא לקח את זה מאוד ברצינות״, המשיך י', ״כשהייתה מגיעה שעת לילה מאוחרת ואבא היה חוזר, הייתי שואל אותו למה איחרת והוא היה מספר שהגיע עדכון. היה לו חשוב לעדכן את הספרים, הוא היה אומר לי אתה לא מבין כמה זה חשוב לטכנאים... אבא התעסק באיכות אבל לא ידע לקרוא לזה ככה, השם שלי כתוב על התעודה אבל היא הייתה צריכה להיות מוענקת לאבא. הוא עבר אירוע מוחי לפני כמה חודשים שהשאיר אותו ללא יכולת לדבר. אני מקדיש לו את הפרס ואבקר אותו היום״. 

לאחר דברי הברכה וחלוקת האות, המשיכו משתתפי הכנס שכלל נציגים בכירים מצה"ל ומן החברות הגדולות במשק ליום מרתק של הרצאות בתחום האיכות והבינה המלאכותית מפי מיטב מומחי האיכות בארץ. ״ערך האיכות משתנה עם הזמן״, אמרה הנואמת הפותחת בכנס, איילה קוסט מנהלת האיכות הגלובלית בחברת אדמה. ״מעבר לדרישות הלקוח וחוויית הלקוח, נכנסו שני מושגים חדשים - קיימות ודיגיטציה. ישנה היום זווית חברתית סביבתית לאיכות, חובה לקבל החלטות על בסיס נתונים ולהסתכל על איכות כערך הוליסטי. איכות נשענת על תיקון, איתור ומניעה״. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('5c6c701f-175a-4053-8f52-84da92cc5800','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה