אוניברסיטת בן-גוריון מציגה את הכלי המתקדם שיכשיר סוחרים לשוק ההון

$(function(){setImageBanner('e4cb8d0e-8e17-4fea-ab67-25201b6e290d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מקימה תכנית מצטיינים ללימודי פיתוח אלגוריתמים לאסטרטגיות מסחר בשוק ההון. מדובר בדבר הדבר הבא בהכשרת סוחרים לשוק ההון, או בשמו המקצועי: אלגוטריידינג 

סטודנטים במרכז היזמות בבן גוריון. קרדיט - דני מכליסאוניברסיטת בן-גוריון בנגב פתחה השנה תוכנית ראשונה מסוגה ללימודי אלגו טריידינג. מה זה אתם שואלים? ובכן, מדובר בכלי המקנה לסטודנטים מצטיינים מהמחלקות למדעי המחשב ולכלכלה כלים לבניית אלגוריתמים למסחר בשוק ההון תוך רכישת מיומנויות בתכנות ובמימון והיכרות עם אנשי מפתח מהתעשייה.

כיודע, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב פועלת לשמור על עדכניות במחקר ובתוכניות הלימוד באוניברסיטה, ולהתאימן לשינויים המהירים בתחומי הידע השונים. פתיחת תכנית לימודים אקדמית להיכרות עם יסודות המסחר האלגוריתמי בשוק ההון (אלגוטריידינג) נועדה להעניק לסטודנטים מצטיינים מהמחלקות לכלכלה ומדעי המחשב את הכלים ליישם את הכלים שרכשו במהלך לימודיהם בתחום מרתק ודינמי הן בהיבט האקדמי והן מבחינת התעשייה. התכנית, אשר רקמה עור וגידים בחסות משרד הרקטור ובתמיכתו, הינה תוצר שיתוף פעולה רחב היקף בין המחלקות לכלכלה ולמדעי המחשב באוניברסיטה, פרופ' ניר וולקן מאוניברסיטת אוקספורד, ומרכז "יזמות 360" באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.  

משתתפות ומשתתפי התוכנית יעברו ​קורס ייעודי באלגוטריידינג בהובלתו של פרופ' ניר וולקן - מבכירי המומחים בעולם בתחום האלגוטריידינג ומרצה באוניברסיטת אוקספורד העוסק במסחר אלגוריתמי, עיצוב שוק, מסחר אלקטרוני, יזמות וקרנות גידור. במסגרת התכנית  ישלימו הסטודנטים.ות קורסי הכשרה במימון ובתכנות בפייתון בהתאם לרקע שאיתו הגיעו, ילמדו על מכשירים פיננסיים מרכזיים, תוך התמקדות בחוזים עתידיים (futures), יכירו סוחרים בשוק ההון וישתתפו בפעילות "מועדון ההשקעות של האוניברסיטה, וילמדו יסודות בכתיבת אלגוריתמים לאסטרטגיות מסחר במניות. 

כלי מהפכני לשיפור יכולות הסחר. קרדיט - דני מכליסבנוסף לכך, יעבדו הסטודנטים.ות בזוגות של שמורכבים מסטודנט.ית ממדעי המחשב ו מסטודנט.ית מכלכלה, על כתיב עצמאית של אלגוריתמים בהנחייתו של פרופ' ניר וולקן ובליווי חוקרים מהמחלקות למדעי המחשב ולכלכלה באוניברסיטה - תוך ממשק עם חברות מובילות מתחום האלגוטריידינג בשוק הפרטי אשר יגיבו להצעות הפרויקטים. העבודות ישפטו על ידי מומחים בתעשייה והזוכות.ים במקום הראשון יזכו בפרס כספי סימלי ובהרבה כבוד.  

פרופ' דני הנדלר, ראש המחלקה למדעי המחשב וד"ר קרין ואן דר בק מהמחלקה לכלכלה באוניברסיטה, בירכו על פתיחת התוכנית ומספרים על התחום: "בעוד שבעבר עמדו בבסיס האלגוריתמים בעיקר כלים מתחום הבקרה של תהליכים סטוכטיים (תהליכים אקראיים), בשנים האחרונות גדל השימוש בכלים ללמידת מכונות (Machine learning), בלמידת חיזוק (Reinforcement learning) ופותחו ספריות תוכנה המאפשרות להאיץ את הפיתוח של מערכות למסחר ממוחשב. הכנסת תחום האלגוטריידינג לתוכנית הלימודים האקדמית היא עוד נדבך בהצלחה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לשבור את המסגרות המיושנות, לצעוד עם הקידמה ולהציע תוכניות לימוד חדשניות. תוכניות הכוללות את חוד החנית המדעית בתחום ניתוח הנתונים הדיגיטלי תוך שילוב של התמחויות שונות ומשלימות ממדעי המחשב, כלכלה, יזמות, מתמטיקה וסטטיסטיקה". 

ד"ר קארין ון דר ביק. קרדיט - דני מכליסדנה גביש, מנהלת מרכז "יזמות 360" באוניברסיטת בן-גוריון בנגב הנמנית מבין הוגי התוכנית, בירכה על פתיחתה ופירטה על חשיבות אימוץ פרקטיקות שמתאימות לשוק העבודה בתוכניות הלימודים האקדמיות: "זוהי תוכנית מעולה, המשלבת לימודים מולטי דיסציפלינריים, ועבודת צוות. מרכז היזמות פועל נמרצות לחשוף את הסטודנטים והסטודנטיות לדיסציפלינות שונות, תוך עבודת צוות ופתירת בעיות ישירות משוק העבודה. תוכנית יצירתית זו מקנה להם כלים אינטלקטואליים ופרקטיים מחזית העשייה המקצועית בשוק הפינטק ההולך ומתפתח.  

מנהלת מרכז היזמות, דנה גביש. קרדיט - דני מכליס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4a76a886-22c3-43f2-9ef9-16e802665575','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה