לפעמים די בשינוי נקודת המבט ובחשיבה מחוץ לקופסה כדי לייצר שינוי תודעתי או התנהגותי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('68327eb3-12d6-439b-b072-b376029f4aeb','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('68327eb3-12d6-439b-b072-b376029f4aeb','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

רורי סאת'רלנד נחשב להוגה יצירתי ובעל כושר שכנוע המשפיע מאוד בעולם הפרסום. היכולת שלו להציג רעיונות בדרכים מקוריות זיכו אותו להופיע מספר פעמים על בימת TED. הרעיון המרכזי שלו הוא שהתפיסה שלנו יכולה לשנות את הערך של דברים. לטענתו
פרסום מוסיף ערך למוצר על יד כך שהוא משנה את התפיסה שלנו, ולא על ידי שינוי במוצר עצמו. רורי סאת'רלנד אומר כי שינוי בערך הנתפס יכול להיות מספק באותה מידה כמו שינוי בערך האמיתי - ולמסקנתו יש השלכות מעניינות על האופן שבו אנו רואים את החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d7200b4a-d17a-4593-bae0-3916a8a6aa45','/dyncontent/2024/12/15/9d8d2386-821e-41e6-8d2c-0cea317f3fe9.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d7200b4a-d17a-4593-bae0-3916a8a6aa45','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה