לנווט בבית החולים: אפליקציה חדשה מבית סורוקה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('08f4e3f5-aea4-4710-b3ef-ef9a173dbb6b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,36411,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('08f4e3f5-aea4-4710-b3ef-ef9a173dbb6b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,36411,'Image','');},7]]);})


המרכז הרפואי סורוקה השיק אפליקצייה חדשנית המתירה ניווט בתוך שטח בית החולים. באפליקציה מספר חידושים כמו מפה, קוד QR, חיוג ישיר למחלקות השונות מספר טלפונים דיגיטלי, סרטוני הדרכה לקראת ניתוחים ופעולות רפואיות, ומגוון שירותים ומידע חיוני ושימושי למטופלים.

אפליקציה חדשה מבית המרכז הרפואי האוניברסיטאי- סורוקה. בית החולים השיק לראשונה אפליקצייה חדשנית במטרה לייצר תחושת ביטחון למטופליו, לצד איכות הטיפול הרפואי.

במסגרת מהפכת הדיגיטל שעובר בית החולים בימים אלה, הושקה האפליקציה ולה מספר חידושים:

בעזרתה, יהיה ניתן לנווט בבית החולים באמצעות מפה וקוד QR שמופיע גם על שלטי ההכוונה ברחבי בית החולים. 

ספר טלפונים דיגיטלי מאפשר חיוג למחלקות השונות ישירות ובלחיצת כפתור.

סרטוני הדרכה והכנה לקראת ניתוחים, בדיקות ופעולות רפואיות  וסרט הדרכה למטופלים במיון.

חדשות סורוקה – סיפורי הצלת חיים, מחקרים ואירועים.

מידע על שירותים חדשים.

מידע על שירותים רפואיים מיוחדים, כמו: מרפאת מטיילים, בדיקות סקר תקופתיות וסדנאות תזונה ודיאטה.

שירות SMS למטופלים במיון עם מידע והסבר על תהליך הקבלה, פרטי הרופא והאחות המטפלים, ידוע על זמני המתנה משוערים ועוד – ישירות לאפליקציית סורוקה

"איזור" מיוחד באפליקצייה לעובדי בית החולים ובו מידע חשוב על זכויות, פנסיה, רווחה והטבות.
 
ד"ר אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "אנו שמחים וגאים להשיק את אפליקציית סורוקה, שפותחה על-ידי הנהלת בית החולים, יחידת המחשוב ומערכות המידע ואנשי התוכן שלנו. אפליקצייה זו היא נדבך נוסף בתהליכים שאנו מקיימים לשיפור השירות בבית החולים בכלל ובפלטפורמה הדיגיטלית בפרט. האפליקצייה מסייעת בנגישות, בהתמצאות ובקבלת מידע למטופלים, למבקרים ולעובדים".

משה שדה, המשנה למנהל סורוקה מוסיף: "אנו משקיעים משאבים רבים לשיפור השירות למטופלים, ובתוך כך מבצעים מהפיכה דיגיטלית. האפליקצייה החדשנית היא חלק ממהפיכה זו ומצטרפת למערכות רבות שפותחו בבית החולים ומסייעות לקיצור בירוקרטיה ותהליכים ולשיפור השירות וחווית המטופלים, כמו: שירות חדשני וייחודי לעדכון המטופלים במיון על סטטוס המתנה באמצעות מסרונים, פרוייקט הכוונה ושילוט ברחבי בית החולים המאפשר ניווט באמצעות טכנולוגית QR CODE וצגי מידע דיגיטליים במחלקות האשפוז".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('328f86f2-c38b-41c8-8857-9139ba9862c3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה