כ-15,000 ילדים וילדות יקבלו טיפול ראוי: בשורה משמעותית לנגב

$(function(){setImageBanner('6da9608c-5428-4aa3-b89c-6f02e61ff43c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

האלוף במיל' מר יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון הכללית הגיע השבוע, יום שני, לביקור במחוז דרום וערך יחד עם מנהלת מחוז דרום הגב' חדווה אמונה סיור מקיף במרפאות כללית בערבה ובדימונה

תמונה לא נבחרהאת הסיור בערבה ליווה ראש מועצת ערבה תיכונה מר מאיר צור, יחד עם מנהלת המחוז וצוותי מרפאות כללית בעידן, חצבה ומרכז ספיר הציגו מפה יוצאת דופן של שירותים חדשים ויוזמות ייחודיות שפותחו לטובת תושבי הערבה ושיפרו משמעותית את שירותי הרפואה באזור: מרפאת לילה, שירותי אולטרסאונד מורחבים, הולטר לחץ דם, שירותי פסיכיאטריה, ייעוץ גריאטרי מרחוק ועוד.

"אנו שמחים ומברכים על שותפות אמתית וחזקה עם המועצה, יחד עם הצוותים, רובם תושבי המקום קידמנו והנגשנו יחד שירותים רבים לטובת תושבי האזור" אמרה מנהלת המחוז חדווה אמונה והוסיפה "אנו עושים מאמצים רבים כדי להימנע מהפניית מטופלים לקבל שירותים במרחק רב מביתם ומודעים לחשיבות הפיתוח של כל שירות חדש בערבה- לטובת הדבר פועלים בראש ובראשונה צוותי המרפאות, היחידות השונות במחוז, חברי מנהלת נגב דרומי, בשיתוף יחידת החדשנות במחוז דרום"

עוד המשיכה וסיפרה "אחד האתגרים הגדולים עמם התמודדנו הוא באיתור רופא משפחה לערבה. יחד עם המועצה פעלנו ליצירת מעטפת שלמה, בניית תשתית לקליטה רחבה יותר – לא רק של הרופא, אלא של המשפחה כולה, לשמחתנו מדובר במעבר מוצלח לכל הצדדים, ובערבה נהנים מרופא משפחה שהפך למעשה כבר חלק מהקהילה, הערכה רבה לראש המועצה ולעירית רכזת הבריאות שליוו לאורך כל הדרך. ולצוותים היקרים- שליחותכם הייחודית והאמיצה במהלך השנה בחבל ארץ כה ייחודי וחשוב ואל מול אילוצים לא פשוטים, ראויה להערכה כל יום מחדש " בסיור הציגו רופאי הערבה ד"ר שי וולף וד"ר אורן זיו פרויקט חדשני ויצירתי שיזמו ונמצא בתהליכי פיתוח, המיזם עתיד לחולל מהפכה בתחום הרפואה היועצת באזור ובדרום בכלל.

יו"ר הדירקטוריון שיבח את צוותי המרפאות המצטיינים במקצועיות, מסירות נפש ועשייה חסרת פשרות לטובת תושבי האזור. ואמר כי "זאת העוצמה ברפואת הקהילה בכללית, אנחנו חלק מהקהילה ומעניקים שירות בקהילה, וזוהי כללית במיטבה, אני אומר זאת בגאווה, אנחנו היחידים הפועלים בערבה וכולנו מבינים את החשיבות, במיוחד כאן".

קרדיט - כללית

ראש המועצה, מאיר צור, הודה ליו"ר הדירקטוריון ולמנהלת המחוז וציין את המחויבות העמוקה שיש לכללית כלפי תושבי הערבה שהודות לה, ניתן לומר ולבשר בגאווה כי בערבה התיכונה פועל מערך רפואי מקצועי ואיתן עשרים וארבע שעות ביממה. אנו מודים מקרב לב לקופת חולים כללית מחוז דרום ובמיוחד לחדווה אמונה ולצוותה המסור, שהם שותפי אמת להובלת שינוי בתחום הבריאות לרווחת תושבי הערבה התיכונה ואשר יחד, אנחנו מצליחים בשיתוף פעולה לחזק ולתגבר את שירותי הבריאות בערבה התיכונה ולצמצם פערים בתחום הבריאות. כל זאת לא יכול היה להתבצע ללא תמיכתם, מחויבותם, מסירותם ושיתוף הפעולה ההדוק של הצוותים הרפואיים, אחיות ורופאי הכפר בישובים, שהם עמוד התווך הבריאותי שלנו, סלע קיומנו בתחום הבריאות ואשר עומדים לרשותנו 24 שעות ביממה, בנוסף לצוותי מד"א והחירום האזוריים והמתנדבים הרבים המתגייסים לכל עזרה שנדרשת.

מהערבה המשיכו לדימונה, וביקרו מרפאת כללית א' הוותיקה בעיר, הצוות סקר את העשייה המיוחדת במרפאה שמותאמת לצרכי המטופלים במקום. במתחם המרפאות החדש של כללית, הממוקם במרכז הקניות החדש דמרי, ערך ראש עיריית דימונה מר בני ביטון סיור למשתתפים . במתחם המרפאות ייפתחו בקרוב המרכז לבריאות הילד והיחידה להתפתחות הילד- שני שירותים חשובים לטובת הדור הצעיר של מטופלי כללית בעיר, בנוסף תורחב מרפאת כללית סמייל.

חדווה אמונה, מנהלת כללית בדרום אמרה כי "כללית בדימונה היא הקופה הגדולה והחזקה בעיר ואמונה על בריאותם של כ- 70% מתושבי דימונה. אנו פועלים בשיח הדוק מול עיריית דימונה וראש העיר ומקדמים שירותים חדשים במלוא המרץ ובהקשבה מלאה לצרכים המשתנים. בשבועיים האחרונים ערכנו בדיקות ממוגרפיה למאות מתושבות העיר בניידת בריאות האישה המחוזית, שכולה למען מטופלות כללית בדרום, ביחידת המרותקים בעיר תפעל אחות מומחית גריאטריה ובשנה הקרובה גולת הכותרת - מרכז בריאות ילד ויחידה התפתחותית, שניהם למען למעלה מ-15,000 ילדי כללית בעיר. אני מודה ומלאת הערכה לצוותי המרפאות המסורים הפועלים בדאגה למען תושבי העיר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('63f5b158-0fb9-4484-b449-fb1f02e8525b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה