הישג ענק לסורוקה: מעל 8 מיליון ש"ח נתרמו לבית החולים

$(function(){setImageBanner('ab966101-68b2-47a5-a29d-8600221e4ee6','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

8 מיליון ₪ נאספו בערב ההתרמה של עמותת ידידי סורוקה. האירוע הוקדש השנה לפיתוח והרחבת מערך אשפוז-יום ''המטו-אונקולוגי לילדים במרכז סבן לרפואת ילדים בסורוקה''. ד"ר קודש, מנהל סורוקה - "נופת הפיתוח הזו היא פרי של השקעה אדירה של כללית בסורוקה וגם בזכות חברינו המצוינים בארץ ובעולם''

קרדיט - סורוקה

לאחר שנתיים בהן לא התקיים ערב התרמה בשל מגיפת הקורונה, חזר האירוע במתכונתו האהובה והמוכרת. באירוע שהתקיים באמפי בעומר השתתפו כאלף איש ונטלו בו חלק אנשי עסקים, ראשי ערים ורשויות בדרום, חברי הנהלת כללית וסורוקה, עובדי החטיבה לרפואת ילדים, תושבי האזור ומכובדים רבים: האלוף במיל. יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית, משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, רביב צולר, נשיא ומנכ"ל Group ICL, ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה, אשר גרינבאום, יו"ר עמותת ידידי סורוקה, ד"ר חגית מיסקין, מנהלת המחלקה להמטו- אונקולוגית ילדים בסורוקה, פיני בדש, ראש מועצת עומר ואורחים נוספים.

במהלך הערב צוינה תרומתו האדירה של פרופ' יוסי קפלושניק שהקים את המערך ההמטואונקולוגי לילדים בסורוקה לפני 25 שנים ועמד בראשו עד לאחרונה, עת פרש לגמלאות.

סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, מקבוצת כללית, הוא מרכז רפואי מוביל, ומבתי החולים הגדולים בישראל. ב-63 שנות קיומו, הפך סורוקה מבית חולים קטן, למרכז רפואי אוניברסיטאי מוביל המהווה נכס אסטרטגי למדינת ישראל, אחד ממוקדי העוצמה של כללית והמדינה ומרכיב משמעותי במערכת הבריאות בארץ. סורוקה משמש כמרכז על-איזורי המעניק שירותי רפואה למעל מיליון מתושבי הנגב ובהם כ-450,000 ילדים המקבלים טיפול ומענה לצרכיהם הרפואיים. 

מערך אשפוז-יום המטו-אונקולוגי לילדים בסורוקה הוא אחד מתשעה הקיימים בישראל, ומבין המערכים המובילים בארץ לטיפול בילדים חולי סרטן. המערך נותן מענה לילדים הסובלים ממחלות אונקולוגיות, המטולוגיות ולמושתלי מח עצם. מדי שנה מתקיימים במערך למעלה מ 4,500 ביקורים והוא עוסק בהצלת חיי הילדים במסירות, במקצועיות ותוך תמיכה וליווי של הילדים ומשפחותיהם. 

בית החולים סורוקה. קרדיט - דוברות סורוקה

במערך מתבצעות בדיקות אבחוניות וטיפולים שונים בהם: טיפולים כימותרפיים, מתן עירויי דם ותרופות מיוחדות, בדיקות מח עצם ועוד. מתן שירותים אלו במסגרת אשפוז-יום, ללא צורך באשפוז ממושך של הילד, מאפשרת לילד ולבני משפחתו לשמר במידה מסוימת את אורח החיים הרגיל ולצמצם את הפגיעה בחיי המשפחה ובחייו החברתיים והלימודיים של הילד.

האלוף במיל. יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית אשר נכח באירוע סיפר: "סורוקה מוביל בעשייה רבה עם מרכזי מצויינות ועם יכולות מדהימות ברמה ארצית ועולמית. לצד זה הצוותים בסורוקה עושים את עבודתם מתוך שליחות אמיתית ומגיעה להם על כך הערכה ענקית. כשאני מבקר בסורוקה אני רואה את העבודה שמצריכה תעצומות נפש, הירתמות  מלאה ונתינה אינסופית במיוחד במחלקות לילדים אונקולוגים ואני מודה לתורמים על השותפות והנדיבות בערב זה ".

קרדיט - סורוקה

ד"ר שלומי קודש, מנהל  סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי: "המרכז הרפואי סורוקה הוא בעל שליחות לאומית וחברתית  ייחודית. סורוקה מצוי בתנופת פיתוח חסרת תקדים, במבנים, בטכנולוגיות ובכח אדם מוביל. תנופת הפיתוח הזו היא פרי של השקעה אדירה של כללית בסורוקה וגם בזכות חברינו המצוינים בארץ ובעולם. סורוקה, כמרכז הרפואי של הנגב, הוא חלק בלתי נפרד מהקהילה החמה והתומכת בנגב, והתגייסות הקהילה למען במרכז הרפואי היא חלק בלתי נפרד בהצלחתינו".

מוסיף ד"ר קודש: " צוות המערך לאשפוז יום המטואונקולוגי ילדים בסורוקה מטפל בכ- 500 ילדים מדי שנה ומעניק מעטפת מקצועית וטיפול איכותי הכולל תמיכה וליווי רגשיים לילד ולבני משפחתו, גם לאחר ההחלמה מהמחלה. כדי לעמוד באתגר, נדרשת גם תשתית ראויה ועל כן הקדשנו את הערב הזה לגיוס משאבים להרחבה ולפיתוח מערך אשפוז-יום לילדים האונקולוגים שיאפשר לנו להעניק בצורה טובה עוד יותר את השירות הרפואי המצוין. אני מודה לכל ידידי סורוקה על תרומותיהם הנדיבות להשגת מטרה חשובה זו".

במהלך יום אירוע ההתרמה התקיים יום שידורים מיוחד ברדיו דרום שבמהלכו הועלו לשידור אישי ציבור, תורמים, צוות המחלקה  ומטופלים שסיפרו את סיפורם האישי והמרגש.

קרדיט - סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0ed84ae0-6224-4f4f-8a82-145d92b5f430','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה