רוביק לא נח: זהו המצטרף הטרי לרשימה של ראש העיר לקראת הבחירות



אורי כרמל, העומד בראש ארגון ''ארץעיר'', יזם ומוביל חברתי וקהילתי מצטרף לרשימה בראשות רוביק דנילוביץ'. ״ניסיונו הרב יסייע לקדם את באר שבע להישגים חדשים בתחום קהילות ויזמות קהילתית—חברתית"

מנכ"ל ארץעיר, אורי כרמל. קרדיט - צילום פרטי
חיזוק משמעותי נוסף לרשימת דרך חדשה בראשות רוביק דנילוביץ':  אורי כרמל, מנכ"ל ארגון ארץ-עיר ותושב העיר - הצטרף באופן רשמי לרשימה של ראש העיר לקראת הבחירות הקרובות.

כרמל, בן 44, אב ל-3, עלה לישראל מארגנטינה בשנת 1988, תושב באר שבע מזה 20 שנים. ממייסדי וחבר קהילת קמה- קהילה שיתופית בבאר שבע. בעל תואר שני בעבודה סוציאלית קהילתית ומרצה במח' לעבודה סוציאלית באונ' בן גוריון. שימש בעבר כשליח עלייה וכשליח מרכזי של תנועת הבונים דרור בברזיל וכן שימש למעלה מעשור בתפקידי ניהול בארגון בינ"ה- התנועה ליהדות חברתית, במסגרתה ניהל מערך נרחב של תכניות שנת שירות, מכינות קדם צבאיות, גרעיני נח"ל ותכניות העצמה קהילתית בשכונות מוחלשות בפריסה ארצית.

כיום משמש כמנכ"ל עמותת "ארץעיר" העוסקת בפיתוח קהילתי-אורבני וביזמות חברתית בערים בפריפריה הגיאו-חברתית ברחבי ישראל ובכלל זה בפרוייקטים קהילתיים רבים בעיר באר שבע -ביניהם ליווי של קהילות עירוניות כמו קהילת "בארות" וקהילת "הרשת", הפעלת "מרכז לאודר לתעסוקה" ( יחד עם JNF USA), הקמה וניהול של רשת פעוטונים הפועלים במודל קואופרטיבי, ליווי יזמים חברתיים בהם "סנאפ"-המרכז החברתי לצילום, "חוות רימון" ואחרים.

רוביק דנילוביץ': "באר שבע היא עיר של אנשים וקהילות. הניסיון החברתי והקהילתי העשיר של אורי, בין היתר ביצירה וצמיחה של קהילות מגוונת הולך יד אחת עם הדרך שלנו להצמיח ולחזק קהילות שונות ומגוונות בעיר באר שבע. אני שמח מאוד שאורי מצטרף לנבחרת המתחדשת שלנו למועצת העיר ומאמין שביחד נוביל את באר שבע להישגים חדשים גם בתחום הקהילה והיזמות הקהילתית-חברתית."

אורי כרמל: "באר שבע מגלמת את תמצית הישראליות בהטרוגניות שלה, בקהילותיה המגוונות ובקיבוץ הגלויות המופלא שבה. צריך להמשיך ולטפח את הקהילות שמספרות את הסיפור הבאר שבעי והישראלי כולו. אני שמח להצטרף לרשימה שתוביל זאת. רשימה שבה כל תושב יוכל למצוא את מקומו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה