הפעילה החברתית שעושה צרות לעירייה מצטרפת לצח ברק



נטליה סולומון, פעילה למען בעלי החיים בעיר הודיעה על הצטרפותה לסיעת "קהילה" בראשות צח ברק

נטליה, הראשונה מימין. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

נטליה, פעילה למען בעלי החיים בעיר, מצטרפת  לרשימתו של ברק, כאשר האג'נדה העיקרית בה היא שואפת להתמקד היא שיפור רווחתם של בעלי החיים בעיר, כפי שעולה מדבריה: "הצטרפתי לסיעת קהילה, בראשות צח ברק, כדי לשנות את מצב בעלי החיים חסרי הבית בעיר שלנו. ברחובות באר שבע מתים אלפי חתולים וגורי חתולים אומללים שסובלים מרעב, מחלות, הזנחה והתעללות".

"לכן חשוב לעקר ולסרס בכמויות גדולות פי עשרה ממה שעושה העירייה. מרפאת החתולים העירונית אינה יכולה להגיב למספר החתולים החולים ברחוב בשל מחסור בכספים ובצוות ובשל היותה פתוחה 8 שעות ביום בלבד והתוצאות הרסניות וכלבים בהסגר מוחזקים בתאי צינוק. לכן, יש צורך להקים קריית בעלי חיים. הנה רשימה של הפעולות המרכזיות שאנחנו הולכים לעשות:

1. הגדלת תקציבים לעיקור וסירוס חתולים מקומיים תוך הגדלת מספר הלוכדים הווטרינרים המטפלים בבעיה זו.
2. הגדלת תקציב מרפאת החיות כך שתהיה פתוחה יותר שעות ותגדיל את צוות העובדים, כלובי האשפוז ותקציב הטיפולים.
3. נעבוד על תכנון מתקדם של קריית בעלי החיים - תנאי להצטרפות לקואליציה.
4. נפעל ונקדם מול הממשלה את נושא העיקור והסירוס, החזרת כלבים משוטטים וכן נמשיך לקדם ימי אימוץ ושיתוף פעולה עם עמותות בכל הארץ.
5. נפעל לביסוס רווחת בעלי חיים כדי להילחם בצער בעלי חיים ובניהול כושל בנושא.
6. נדאג לפתח וליישם תכנית חינוכית בנושאי חמלה וגידול בעלי חיים החל מגיל הגן.
אני קוראת לכל אחד שרוצה שינוי משמעותי ביחס לבעלי חיים בעיר שלנו להצביע לנו וכך נוכל לשנות את ההתייחסות לנושא בעלי החיים המשוטטים שכן חייבים לתמוך בהם, ולשנות את המצב.בעלי החיים לא שקופים ואנחנו נלחם למען ההולכים על ארבע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה