לאחר 50 שנות פעילות ציבוריות: ד''ר רות פרנקל פרשה מעיריית באר שבע



פרנקל, שהוצבה במקום השני ברשימת הליכוד למועצה - הודיעה על פרישתה מהחיים הפוליטיים. בכך, נפתח הקרב על המקומות הראשונים ברשימה מחדש

הליכוד באר שבע. שמעון בוקר. רות פרנקל. צילום: שרון טללאחר 50 שנות פעילות ציבורית ופוליטית,הודיעה היום אשת החינוך , ד"ר רות פרנקל , על פרישתה מעיריית באר שבע: מספר 2 ברשימת הליכוד במועצת העיר, הודיעה היום לראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', על החלטה לסיים פעילותה הציבורית כחברת מועצת העיר.

בכך הגיעו לסיומם לאחר כיובל שנים בעיריית באר שבע בתפקידים מקצועיים ופוליטים, של אחת מהדמויות היוצאת דופן בנוף המקומי והארצי. את הקריירה החינוכית החלה ד"ר פרנקל באמצע שנות ה-70 של המאה הקודמת, כמורה מן המניין בבית הספר התיכון מקיף ה' ולאחר זמן מונתה למנהלת המוסד החינוכי שרבים וטובים למדו בו.

אחת ההחלטות הראשונות לאחר בחירתו של יעקב טרנר בסוף 1998 לראש עיריית באר שבע, הוא מינויה של ד"ר פרנקל למנהלת תחום חינוך בעירייה, תפקיד אותו מילאה ברציפות במשך 15 שנים. פרנקל, זכתה לשבחים רבים על עבודתה וההשיגים הגדולים במערכת החינוך ויש רבים הזוקפים עד היום את ההצלחה המטאורית ובשינוי הדרמטי של תוצאות הבגרויות ושל שלל פרסי המצוינות בהם זכו תלמידי התיכוניים בעיר.

בתום 15 שנים בתפקיד, החליטה פרנקל להצטרף לפוליטיקה ובמשך שתי קדנציות שימשה חברת מועצה פעילה ובשל עברה החינוכי - מילאה מספר תפקידים בועודות הרלוונטיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה