לאחר 20 שנה: הרשימה המיתולוגית קמה לתחייה - "צעירים ופוליטיקה כן הולכים ביחד''



הבחירות למועצת העיר מתחממות: מפלגת הצעירים, שבפעם האחרונה רצה לפני כעשרים שנה - תוקם מחדש על ידי תושב העיר, טימור מיכאלי. כל הפרטים

טימור מיכאלי. קרדיט - צילום פרטיטימור מיכאלי, בן 28, פעיל חברתי מקומי בבאר שבע, הכריז על הקמת מפלגה מקומית חדשה של צעירים תושבי העיר, אשר תתמודד למועצת העיר באר שבע בבחירות המוניציפליות הקרובות, שיתקיימו ב-31 באוקטובר השנה.

בפוסט שפרסם בפייסבוק האישי שלו כתב בין היתר: ''אני שמח וגאה להודיע רשמית, כי החלטתי לרוץ בבחירות הקרובות באוקטובר לעירייה, ולהקים מפלגת צעירים חדשה שתתמודד על המושבים במועצת העיר ותכניס רוח רעננה וליברלית לחיים המשותפים של כולנו בעיר. רשימה מקומית של צעירות וצעירים שאוהבים את העיר, שרוצים להמשיך לגור כאן, ולשפר את מה שעדיין צריך לשפר''. 

''אני מאמין שצעירים ופוליטיקה כן הולכים ביחד, ואני מרגיש שזהו הדבר הנכון לעשות במיוחד עכשיו. זו ההזדמנות שלנו לעצב את המשך החיים שלנו בעיר, להפוך אותה לעיר טובה, מתקדמת ואטראקטיבית יותר קודם כל עבור התושבים שכבר גרים כאן.  רובנו כילדים גדלנו בשכונות הוותיקות כשעוד לא היו כאן השכונות החדשות, והעיר התפתחה מאוד בעשרים השנים האחרונות. אבל - יש עוד מה לשפר, ולצעירים משפיעים כמונו יש תפקיד חשוב בהפיכת איכות החיים בעיר לטובה עוד יותר''.  

''בבחירות הקרובות שיתקיימו נשים בקלפיות שתי מעטפות - במעטפה אחת נצביע למפלגה למועצת העיר, ובמעטפה שנייה נבחר ראש עיר (שני פתקים נפרדים). יש לנו ראש עיר מצוין. אחד הטובים בישראל כיום.  לכן אנחנו נתמוך בבחירות הקרובות ברוביק דנילוביץ' לראשות העיר לקדנציה נוספת, מתוך אמונה כי החיבור שלנו יחד עם ראש העיר אחרי הבחירות, יעזור לחולל שינויים רבים, יקדם פרויקטים חדשניים, וייתן לצעירים ביטוי מהותי בשיפור איכות החיים שלנו, גם ב״פרטים הקטנים״.

''אני מכיר את רוביק באופן אישי כבר 15 שנה. הייתה לי גם הזכות לעבוד במשך שלוש שנים לצדו, בלשכתו בעירייה. הוא תמיד היה בעד צעירים, מאז שהוא נכנס לפוליטיקה המקומית כאדם צעיר בעצמו בשנת 1998."

 

מיכאלי, עבד בין השנים 2016-2019 בעיריית באר שבע בלשכת ראש העיר רוביק דנילוביץ'. במסגרת תפקידו היה אמון על כל הפרסומים ועל ההסברה של העירייה לתושבים, דרך הרשתות החברתיות ונחשף לכל תחומי העיסוק בעיר במשך שלוש שנים. במקביל לעבודתו בעירייה החל גם ללמוד לתואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה הפתוחה בבאר שבע.

 

מיכאלי בוגר בית הספר התיכון מקיף ג' ובזמן לימודיו היה תלמיד מעורב חברתית, ונבחר שלוש פעמים ברציפות ליו"ר מועצת התלמידים והנוער של העיר.

את שירותו הצבאי עשה בהצטיינות בחטיבת דובר צה"ל, במהלכו הוענק לו אות הוקרה מטעם דובר צה"ל, ביום העצמאות ה-67 למדינת ישראל. מיכאלי הוא בן יחיד לאם חד הורית, ומתגורר בשכונה ה' בבאר שבע.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה