לאחר הפרסום בבאר שבע נט: הפעיל החברתי יאיר שושן מצטרף לרשימתו של רוביק



לשכתו של ראש עיריית באר שבע הודיעה היום באופן רשמי, כי הפעיל החברתי, אשר עומד בראש ארגון ''נאיר'' - מצטרף אל רוביק ויהווה תוספת כוח משמעותית. ההודעה על הצטרפותו פורסמה לראשונה כאן בבאר שבע נט

יאיר שושן ורוביק. קרדיט - עיריית באר שבע

חיזוק חשוב לרשימת "דרך חדשה בראשות רוביק דנילוביץ', עם הצטרפותו של הפעיל החברתי הצעיר, יאיר שושן. אנחנו בבאר שבע נט, פרסמנו על כך לראשונה כבר בחודש שעבר.

שושן, מוביל בשנים האחרונות את עמותת "נאיר" שפועלת לרווחת משפחות ברחבי העיר באר שבע. לצד הסיוע לאלפי משפחות, הוביל את גיוס התרומות להקמת המרכז הרוחני-קהילתי "הכותל הדרומי", הוביל גיוס תרומות עבור ציוד שיקומי לילדים עם צרכים מיוחדים, הוביל שיפוץ בתי קשישים וקידם יוזמות חברתיות-ערכיות מגוונות. יאיר ישובץ בצמרת הרשימה. בימים הקרובים נפרסם על מועמדות ומועמדים נוספים חדשים שיצטרפו לרשימת "דרך חדשה", ממגוון תחומי העשיה בעיר.

רוביק עצמו נשמע נרגש ואמר: "אני מאוד שמח על הצטרפותו של יאיר שושן, פעיל חברתי מוביל. זהו חיזוק משמעותי ומרענן לרשימתי ולמועצת העיר באר שבע."

יאיר שושן: "אני מודה לראש העיר על הבעת האמון. אנחנו יוצאים לדרך חדשה מאתגרת. העזרה לאחרים, הופכת אותנו לאור גדול ולבעלי השפעה שמביאה שינוי גדול וטוב מסביבנו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה