הג'וקר של רוביק? זהו השם החדש והחם ברשימה של ראש העיר לבחירות



יאיר שושן, אחד הפעילים החברתיים האהובים והמוכרים בעיר, נמצא בימים אלו במגעים עם ראש העיר על הצטרפות לרשימתו לקראת בחירות 2023. בעוד בלשכתו של רוביק מכחישים, נראה כי מדובר ברכש מבטיח במיוחד שיביא לראש העיר המכהן את הקולות הדתיים שכל כך היו חסרים לו

יאיר שושן עם ראש העיר רוביק דנילוביץ'. צילום: פרטי100 יום לבחירות המקומיות, והרשימות למועצת העיר מתחילות להתגבש. השם האחרון הרשימה, ואולי אחד החמים בבחירות כולן, הוא של המצטרף הטרי לרשימתו של רוביק דנילוביץ' – יאיר שושן.

מדובר באחד האישים המוכרים ביותר בבאר שבע, שכן הפעיל החברתי עומד בראש ארגון התרומות ''נאיר'' ושמו ופרצופו מתנוססים על שלטים רבים ברחבי בירת הנגב.

כאמור, הפנייה אל שושן נעשתה על ידי רוביק עצמו, אשר מחפש להגדיל את קהל הבוחרים שלו ולתקוע יתד גם בקהל הדתי בעיר, קהל אשר לוקה בחסר בכל הקשור לייצוג ברשימתו של ראש העיר. למרות שבלשכתו של רוביק עצמו מכחישים את הנושא, נראה כי ההכרזה צפויה לצאת בקרוב מאד. בכך, ייתכן כי הצליח רוביק, וזה עוד לפני שהכריז רשמית על הצטרפותו של שלומי נומה – לפצח את תקרת הזכוכית של קהל המצביעים שלו ויש הטוענים כבר עכשיו כי מדובר ''בג'וקר שיביא לו קולות רבים''.

יאיר שושן. קרדיט - יח"צ

שושן בן ה-39, נולד וגדל בבאר שבע, כיום משמש סגן מנהל עמותת בית יוסף ויו"ר ארגון ''נאיר''. הוא למד כילד ונער בבני עקיבא, עשה שירות קרבי בצה"ל במשך שלוש שנים והחל לעבוד במוסדות בית יוסף כאן בבאר שבע. כחלק מפעילות העמותה מצא עצמו שושן באירועים רבים העוסקים בנתינה, עד שהבין שזו השליחות האישית שלו ומה שעושה אותו למאושר.

בראיון שסיפק בעבר לבאר שבע נט, סיפר שושן על מה שמניע אותו להיות פעיל חברתי: ''במהלך החיים פיתחתי רגישות מסוימת כלפי אנשים אחרים, פתאום אני מוצא את עצמי חושב על אנשים אחרים הרבה יותר. אם אני יושב ואוכל במסעדה אני אחשוב על אלו שאין להם ולא יכולים להרשות לעצמם, בפסח אחשוב על משפחות שאולי לא יכולות לעשות סעודת חג... זה שילוב של אירועים שקרו לי במהלך החיים יחד עם העשייה הציבורית ששמו אותי במקום יותר רגיש לאחרים. מה שעושה לי טוב זה לדעת שקמתי בבוקר ועשיתי משהו משמעותי בחיים, שעזרתי למישהו אחר, מעבר לשאיפות האישיות וההצלחות האישיות. לפני שעבדתי בעמותה הייתי סוכן מכירות במספר חברות, תמיד הצבתי לעצמי יעדים קשים ואתגרים. אז אני משתמש בתכונות האלו במקום של הנתינה, להשיג תרומות גבוהות עבור אלו שזקוקים להן. להגשים יעדים ומטרות שלא בהכרח עוזרים לעצמי, אלא לאחרים, להשתמש בכלים והניסיון שצברתי בחיים".

מטעמו של ראש העיר רוביק דנילוביץ' נמסר: "אנו ערים לספקולציות ולשמועות בנוגע להרכב הרשימה. יש עוד מספר שבועות עד להגשת הרשימות. לכשיושלם הרכב הרשימה נפרסם זאת לציבור."

שושן עצמו סירב להגיב לעת עתה לנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה