ישיג יותר משני מנדטים?: עו"ד אמנון כהן יעמוד בראש רשימת הליכוד בבחירות



ביום רביעי האחרון התאגדו חברי סניף הליכוד המקומי, ונתנו ברוב קולות את המנדט לעורך הדין אמנון כהן שירוץ בראש הרשימה לקראת הבחירות: ''אני בטוח שסיעת הליכוד תגדל משמעותית מבחינת מספר המנדטים''

אמנון כהן. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מציאות חדשה בסניף מח"ל המקומי: לאחר שנים בהם עמד סגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר ברשימת הליכוד למועצת העיר באר שבע - בשבוע שעבר החליטו חברי הסניף באופן רשמי לבחור ביו"ר חדש. 

עורך הדין אמנון כהן, תושב באר שבע - נבחר ברוב קולות בהצבעה שהתקיימה במטה הליכוד בעיר. כהן, נהנה למעשה מהעובדה שבוקר עצמו החליט לרוץ ברשימה עצמאית, שכן לטענתו הוא מכוון לכלל קולות הימין בעיר. כהן מצידו, בשיחה שקיימנו איתו בשבוע שעבר בחר שלא להתייחס יותר מידי לנושא, ואיחל לבוקר בהצלחה בהמשך הדרך. 

כאמור, בסניף המקומי רשומים כ-80 חברים, ועל פי הדיווחים, במהלך החודשים האחרונים הצליח כהן לגבש לידיו את תמיכתם של כמה אישים חזקים במיוחד בשטח, בהם יו"ר הנהלת הסניף, הרווה מימון וסגן ראש עיריית באר שבע בעבר, אנדריי אוזן. כעת, לאחר בחירתו, הצהיר כהן כי הוא מתכוון להשיג יותר מנדטים מקודמו בתפקיד.

בהצהרה שנשלחה למערכת האתר נכתב: ''חברי הסניף בעיר אמרו את דברם ונבחרה רשימה מצויינת ומגוונת של חברים עתירי ניסיון וחדורי מוטיבציה אשר יפעלו לעשות ככל האפשר למען המשך שגשוגה של העיר. אני בטוח שסיעת הליכוד תגדל משמעותית מבחינת מספר המנדטים והנציגים שישמשו כחברים במועצת העיר מה שיוביל את חברי הסיעה לקחת חלק מרכזי בתהליכים לפיתוח העיר.
סיעת הליכוד תומכת פה אחד בהמשך כהונתו של ראש העיר המכהן ותפעל לבחירתו''.

עוד הוסיף כהן: ''חברי הסיעה יפעלו בקרב חברי הכנסת והשרים של הליכוד לפעול ככל האפשר למען המשך פיתוחה של העיר כל אחד בתחומו. גם הפעם כולנו ממשיכים עם רוביק אבל מצביעים רק מ.ח.ל - הליכוד למועצת העיר באר שבע''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה