ה-''אבא של הנכים והאלמנות'' בדרום פורש מתפקידו בעיריית באר שבע



חבר המועצה יוסי דדוש הודיע לראש הרשימה שלו, רוביק דנילוביץ' - על כוונתו לסיים את כהונתו כחבר מועצה ולא להתמודד לקדנציה נוספת: ''אסייע ככל שנדרש להצלחתו''

יוסי דדוש

האם הרשימה של רוביק עומדת בפני תהליך הצערה? לאחר שדיווחנו פה על הצטרפותו של הפעיל החברתי יאיר שושן לרשימתו של ראש העיר, מי שמודיע באופן רשמי על פרישתו הוא יו"ר ארגון נפגעי ואלמנות תאונות העבודה בישראל - יוסי דדוש.

דדוש בן ה-67, ותיק חברי מועצה העיר באר שבע, מכהן משנת 1998 והיה שותף לקידום פרויקטים רבים ולעשייה חברתית ענפה. הוא נולד בעיר וגדל כל חייו בשכונה א', בעברו עבד בתפקיד הרכז הטכנולוגי בבית הספר "הבשור" ובהמשך ניהל מוסך בבעלותו. בחודש דצמבר בשנת 1988 עבר יוסי את התאונה ששינתה את חייו ובמידה רבה עיצבה את עתידו הערכי והמקצועי.

דדוש החל להתנדב במוסד לביטוח לאומי ולעזור לנפגעי תאונות עבודה לממש את זכויותיהם מול המוסד, וב-1990 נבחר ליו"ר מחוז דרום של ארגון נפגעי ואלמנות תאונות העבודה בישראל, וב-15 השנים האחרונות הוא מכהן כיו"ר הארצי. כאמור, אחד הנושאים הקרובים ביותר לליבו של דדוש הוא רווחת הנכים בארץ ובבאר שבע בפרט. במסגרת תפקידו כיושב ראש הארגון הדואג לנפגעי תאונות העבודה ואלמנותיהן וגם כחבר מועצת העיר, הוא מקפיד לקדם את הנושא במישורים רבים. בראיון שערכנו עימו במערכת האתר בעבר סיפר: "אני גם חבר בוועדה שאחראית על התימרור והקלת הנגישות לנכים. קח למשל את אצטדיון טרנר. זה מתקן שעומד בתקנים המחמירים ביותר של נגישות לנכים. בכלל, בשנים האחרונות עם הפריחה של מועדון הכדורגל אנחנו עושים שיתופי פעולה מדהימים עם הקבוצה שפשוט עושה מעל ומעבר כדי לקדם את הנושא".

כעת עם עזיבתו, החליט דדוש להיפרד לשלום מראש העיר ומשאר חברי רשימתו: "אני מבקש להודות לראש העיר על האמון ושיתוף הפעולה רב השנים. זכיתי לעבוד לצד ראש העיר וחברי הרשימה וביחד הצלחנו להביא את העיר לשיאים חדשים. כעת אקדיש את כל מרצי כיו"ר ארגון נכי תאונות עבודה ואלמנות נפגעי עבודה בישראל לאתגרים הרבים שיש לנו ברחבי הארץ, להרחבת פעילות הארגון במבנה החדש בבאר שבע ובפרויקט נוספים לחברי וחברות הארגון ולקהילה כולה''.

''אני ממשיך להיות חלק מהדרך אותה מוביל ראש העיר רוביק דנילוביץ' ואסייע ככל שנדרש להצלחתו והצלחת הרשימה שתאפשר לו להמשיך לקדם את העיר באר שבע והנגב כולו. סיום כהונתי הוא מסר של התחדשות גם לרשימתו של ראש העיר שיוכל לשלב כוחות חדשים מול האתגרים והמשימות לחיזוק באר שבע''.

רוביק דנילוביץ': "יוסי דדוש מלווה אותי מיום כניסתי למערכת הציבורית. הוא חבר ושותף מרכזי לעשייה המתחוללת בעיר, במהלך שנות כהונתי. חשוב לי להודות ליוסי על שנים בהן פעל בהתנדבות מלאה, באהבה ובמסירות למען העיר באר שבע ותושביה. אני יודע עד כמה 'ארגון נכי תאונות עבודה ואלמנות נפגעי עבודה בישראל' הוא מפעל חייו של יוסי, במסגרתו מסייע לעשרות אלפי משפחות ברחבי מדינת ישראל. היתה לנו זכות משותפת ואני בטוח שנמשיך יחד בשליחות הציבורית למען באר שבע, הנגב ומדינת ישראל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה