המועמד למועצת העיר בהצעה מתריסה: ''נארגן מצעד נגד הרס המשפחה בבאר שבע''



רשימת ''ציר נאמן'' בראשותו של הרב קרליץ, הודיעה על ארגון מצעד כנגד מה שהם מגדירים - הסדר העולמי החדש. והמיקום? לא אקראי בכלל. כל הפרטים

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

הבחירות למועצת העיר באר שבע מתקרבות, ואיתן גם מתחילות לבצבץ כל מיני הצעות פומפוזיות מצד מתמודדים בניסיון לאגד אליהם כמה שיותר קולות. האחרון לעשות זאת הוא הרב נחום קרליץ, העומד בראש רשימת ''ציר נאמן''.

בפוסט שעלה בדף הפייסבוק של הרשימה, והועבר גם בתפוצת וואטסאפ - טוען הרב כי הוא מתכוון לצאת יחד עם חסידיו לתהלוכה כנגד ערכי הליברליות והלהט"ב: ''הגיע הזמן לצאת למצעד משלנו. כזה בו נקדם את זהות בני עמנו וערכיו'', נכתב בתחילת ההודעה, שלא זכתה עד כה להד רב.

עוד נכתב: ''הגלובליסטים מהשמאל מנרמלים לנו תאוות בשר, מין ותסביכי מגדר מגיל 0 ומחריבים לחלוטין את ערך וכבוד המשפחה. תיתכן התנגדות לתהלוכה זו, משונאי עמנו ומורשתנו. הם לא רלוונטיים, אנחנו הרבה יותר ודורשים לחיות על פי אמונתנו בארץ ישראל מדינת העם היהודי. תגיעו בהמוניכם, בואו נראה לגלובליסטים מה אנחנו חושבים על הסדר העולמי החדש שלהם, אותו הם דוחפים לכולנו במרמה וכפייה. יוצאים לדרך, המדינה עבורנו, לא אנחנו עבור המדינה''.

כאמור, נראה כי הרב קרליץ וחסידיו אינם חוששים להביע את שעל ליבם, ומבדיקת המסלול בו יערך המצעד - אין ספק שמדובר פה בהצהרת כוונות מוחלטת כנגד הקהילה הגאה בעיר, שמונה כמה אלפי תושבים. על פי לשון ההודעה, המצעד יתקיים בעוד שבוע בדיוק ויצא מרחוב בן יהודה, דרך שמעוני, המשחררים ועד רחבת העירייה. מוכר לכם? אכן, זהו גם המסלול המדויק בו עובר מצעד הגאווה בבאר שבע. 

אז האם זה מה שיצליח להביא לרב קרליץ יותר קולות מאשר המפלה שלו בבחירות הקודמות? כאמור, זו הפעם החמישית שהרב מנסה להיבחר למועצה. בבחירות הקודמות שהתקיימו בשנת 2018, עתר קרליץ לבית המשפט לאחר שקיבל 541 קולות ולא נבחר למועצת העיר, בעקבות אי סדרים לכאורה. בעקבות אותה עתירה הטיל שופט המחוזי קנס על סך כ-40 אלף שקלים על קרליץ וציין: "מזה שנים רבות חוזר המערער ומטריד את בית המשפט בערעורי סרק הנוגעים להליך הבחירות בבאר שבע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה