המועמדת שעשויה לסייע לצח ברק להיכנס למועצה מצטרפת לרשימתו



נציגה בכירה של הבית הגאה בעיר הודיעה שתרוץ עם צח ברק. האם זה המהלך שיסייע לו להיכנס למועצה?

שלומית לזרה משמאל יחד עם צח ברק במרכז. שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

נדמה כי הקרב על הקולות הליברלים הולך ומתחמם, כאשר נראה כי המועמדים הליברליים עושים מאמצים אדירים בכדי לגייס לרשימתם אנשים שיוכלו לסייע להם לזכות במאבק על ליבו של הקהל הליברלי. לאחר שעידו אטיאס הודיע כי הוא מצרף לרשימתו את אור ליליאן, חבר הועד המנהל של הבית הגאה, הודיעו גם צח ברק ורשימת "קהילה" על צירופה של פעילה בולטת בקהילה הגאה. 

בפוסט שפרסמה שלשום בפייסבוק הכריזה שלומית לזרה, נציגה בכירה של הבית הגאה בעיר על הצטרפותה לרשימה של ברק: "החלטתי להצטרף לסיעת קהילה ולהתמודד למועצת העיר".

בפוסט פירטה שלומית על הסיבות שהניעו אותה להתמודד בבחירות למועצת העיר: "מזה תקופה לא קצרה שאני תושבת באר שבע, בזמן הזה המשכתי להיות אקטיביסטית בקהילה הגאה והתחלתי לנהל את הבית הגאה כאן בעיר. לא זנחתי את האמנות והתחלתי לכתוב דוקטורט במחלקה לאומנויות באוניברסיטת בן גוריון. אני פועלת לשינוי מדיניות וקידום הקהילה הגאה ברמה המקומית וברמה הארצית, וזה בהמשך לפעילות שלי בארגונים גאים וארגוני הקהילה הדתית הגאה בפרט לאורך שנים, ולקידום פרויקטים של אמנות קהילתית עם אוכלוסיות מיוחדות: נשים קשישות, בדואיות, נערות בסיכון ועוד".

עוד הוסיפה שלומית: "אני מאמינה בכוח של החיבורים בין קהילות בעיר לשנות ולקדם את התושבים והתושבות ולפעול לטובת הזכויות, הצרכים והערכים שחשובים לנו. שיתופי פעולה בין אקטיביסטים ואקטיביסטיות בעיר והכוח של הקהילות זה הייחוד של באר שבע בעיניי. בשנה האחרונה פעלתי לקידום שיתופי פעולה בין ארגונים חברתיים ועסקים בעיר ואני מאמינה שכאן טמון הכוח שלנו לשנות ולקדם את העיר לטובת התושבים והתושבות".

"בשנתיים האחרונות אני מנהלת את הבית הגאה בבאר שבע. במסגרת תפקידי אני נחשפת לצרכים ולקשיים של להט"בים בעיר. האווירה הציבורית של החודשים האחרונים מקשה ומשפיע מאוד על הקהילה הגאה וגל תלישות הדגלים מדאיג אותי מאוד. אני רוצה למצוא את הכוח המשותף של כל מי שרוצה לקדם מרחב מכיל ומקבל את כולם ואת כולן בעיר הזאת, כדאי לחשוב על דרך ליצור פה מקום מכיל לכולם ולכולן".

על הסיבות שהביאו אותה לחבור דווקא לברק ולרשימת "קהילה" כתבה שלומית: "סיעת קהילה היא סיעה שמחזיקה בערכים אלו ומחברת את החלקים המגוונים בקהילה הבאר שבעית לעשייה פוליטית משפיעה וחשובה. אני מאמינה שבהצטרפותי לסיעת הקהילה אוכל להמשיך את העשייה שלי בדרך נוספת, לקדם ולמנף את התהליכים שהתחלנו בהם כקהילה בולטת בעיר. ההיכרות האישית שלי עם צח ברק ועם העשייה שלו בעיר, יחד עם אנשי ונשות עשייה שחברו לרשימה כמו מזל טהר וגלעד נאמן, מחזקת את האמונה שלי בסיעה ובדרך שלה, ולכן החלטתי לעשות צעד משמעותי מבחינתי להצטרף לעשייה מקדמת, מחברת וחיובית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה