הבחירות המקומיות במיתר: שי דוד רוצה לזכות בבחירות ולרשום סנסציה



שי דוד, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה בבאר שבע נט - ינסה ביום שלישי הקרוב לזכות בבחירות לראשות מועצת מיתר, כשמאחוריו תמיכתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. עוד לפני כן, תפסנו אותו לראיון בחירות קצר ולעניין: ''נושא בטחון התושב במיתר יקבל התייחסות ממוקדת''

שי דוד. קרדיט - דף פייסבוק

שי דוד, העומד בראש סיעת ''ישר ולעניין'' - ינסה ביום שלישי הקרוב לעשות את מה שרבים מגדירים כלא אפשרי וזהו לנצח את שמעון מזוז, ראש מועצת מיתר, על המקום כראש המועצה העשירה. דוד, אשר קיבל גיבוי פומבי מראש מפלגת ''כחול לבן'' והרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ - מאמין שהוא יכול להפוך את היישוב למקום בטוח בהרבה. עוד לפני כן, תפסנו אותו לשאלון הבחירות של באר שבע נט.

איך אתה מסכם את התקופה האחרונה?

''התקופה האחרונה הייתה תקופה מורכבת על כל ההיבטים. מדינת ישראל נכנסה למלחמה לאחר שהופתענו אחרי השבעה באוקטובר והיא נמשכת גם בשעה זו , בתקופה זו עצרתי כל פעילות פוליטית מקומית ונרתמתי באופן אישי להגנה אקטיבית על הישוב, תרמתי ככל האפשר לחיילי צה"ל המגוייסים במישורים רחבים, החל מציוד, מזון, מורל, איכלוס. תרמתי את ביתי למשפחת מפונים ושיכנתי משפחה שפונתה משדרות ובעיקר פעלתי על שמירה על השפיות. כמו כן השתתפתי באופן פעיל בוועדות הכנסת שהתכנסו לדון בנושא דחיית הבחירות''.

מה האני מאמין שלך?

''האני מאמין שלי לא מסתכם במשפט אחד אבל אם נשים שלושה מוטיבים מרכזיים אוכל לציין את הצורך והרצון שלי לשרת ציבור וכך עשיתי לאורך השנים במאבקים חברתיים גם בישוב וגם ברחבי המדינה. יושרה ושקיפות עצם החיבור הטבעי שלי למפלגת כחול לבן ולמנהיג המפלגה השר בני גנץ מראים באופן שאינו משתמע לשתי פנים שרק ביושרה ציבורית (גם אם היא לא פופולרית) אפשר לקדם דברים ולהיות שלם איתם. כך זוכים באמון הציבור לאורך שנים רבות. והנושא השלישי הקשור באני מאמין שלי הוא חיבור כוחות וסינרגיה. מבחינתי תמיד 2 טוב יותר מאחד ו-100 טוב יותר מ-99. הידע והחכמה לא נמצאים במקום אחד והיכולת הטבעית שלי לחבר בין אנשים, רעיונות ודיעות תמיד משחק לידי כשמדובר בקידום יוזמות ועשיה''.

''אני מביא לרמה המוניציפלית כוח מהשלטון הארצי, חיזוק אמיתי ויכולת לגיוס משאבים, ניסיון פוליטי עשיר וקשרי שלטון משמעותיים וזאת לצד הכישורים הניהוליים, היושרה והיכולת לגבש סביבי את כל המועמדים שנהגו לריב ולהתווכח לאורך כל חמשת השנים שעברו. שלושת הדברים אותם אשים בראש סדר היום שלי מיד''.

מה הנושא שהכי חשוב לדעתך לטיפול בו ביישוב?

''כשאכנס לתפקיד ראש המועצה במיתר הם טיפול יסודי ומעמיק בחינוך, ביטחון אישי ותחושת ביטחון כללית, ושיפור דרסטי בשירות לתושב. כל אלה בנוסף לתחומים נוספים שמחייבים מתיחת פנים נוספת . הדבר הנוסף יהיה החיבור השבת האמון לתושב. על כלל הנושאים שיש לטפל במיתר שהוזנחה בקדנציה האחרונה אטפל בגיבוש הקואליציה לעבודה מקדמת ושיפור הסינרגיה במועצה בשונה ממה שקיים היום. נושא בטחון התושב במיתר יקבל התייחסות ממוקדת''.

שי דוד. צילום: יח"צ

מה תעשה חדש או בשונה ממה שהיה עד עכשיו?

''בשונה אני אקום בכל בוקר ואתחבר לשטח, אהיה ראש מועצה פעיל באוםן םיזי, אבקר במוסדות השלטון בכנסת, אדאג ואביא משאבים לקידום הישוב. עבורי התפקיד הוא שליחות ציבורית ולכן, אני בא לשרת את התושב ולא להיפך''.

במידה ותיבחר או לא - האם תשקול להישאר בקואליציה או באופוזיציה?

''קואליציה בהחלט על הפרק. אני מגיע מבית פוליטי המאמין בחיבורים וכפי שכבר ציינתי אני מאמין ברשת רחבה וגדולה עם מטרות משותפות. אני שם את האגו בצד ומביט אך ורק על טובת הישוב. הצעתי למועמדים ליצור קואליציה על מנת להימנע מסיבוב שני כמעט בלתי נמנע אבל הדברים לא צלחו ולכן, נמתין לתוצאות הבחירות ונקדם את הישוב. באתי לשרת את התושבים וככל שהנושא יהיה על הפרק אני שם''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה