הבחירות המקומיות בלהבים: האם יוסי ניסן יצליח לרוץ לקדנציה נוספת?



ראש מועצת להבים יוסי ניסן כבר חווה כמה מערכות בחירות, אבל זאת שתתקיים מחר היא ללא ספק המשונה ביותר. ראש המועצה העשירה בחמשת השנים האחרונות יתמודד מול אלעד ארזי, בקרב דו ראשי שבו הכל יכול לקרות. עוד לפני כן, תפסנו אותו לראיון בחירות קצר: ''הנושא החשוב ביותר שנמצא על הפרק הוא שמירה על צביון הישוב והכוונה להפוך אותנו לעיר''

יוסי ניסן. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

יוסי ניסן יתמודד מחר בפעם השנייה ברציפות על ראשות מועצת להבים, אחת המועצות העשירות בישראל ובנגב בפרט. ניסן, בן 54 נשוי ואב ל-3 ילדים הוא תושב להבים משנת 2003. בבחירות הקודמות ניצח את כפיר מימון ומחר (ג') הוא יתמודד מול יריב פופולארי במיוחד, מהנדס המועצה לשעבר אלעד ארזי. עוד לפני כן, הוא הספיק לענות לשאלון הבחירות המהיר של באר שבע נט. 

איך אתה מסכם את התקופה האחרונה?

''תקופה מאתגרת ולא פשוטה. ביצענו היערכות מיוחדת בכמיליון ש״ח בכדי לתת מענה לכל תרחיש, זו מציאות שלא חלמנו שנגיע אליה. כזכור בשבת השחורה גם איבדנו שני בנים של היישוב, תומר יעקב אחימס ורון שרמן יהי זכרם ברוך.

מה האני מאמין שלך?

''אני מאמין בשליחות ציבורית שקופה וישרה ואלה העקרונות שאני פועל לפיהן. נבחרתי לאחר 15 שנה של חברות במועצה וזה המסע של חיי. אני מאמין בשיתופי פעולה ובחשיבה קדימה כל הזמן. גם בתקופה ארוכה של קורונה לא עצרנו והוצאנו לפועל מעל 80 מיזמים ופרוייקטים''.

מה הנושא שהכי חשוב לדעתך ליפול בו ביישוב?

''כרגע הנושא החשוב ביותר שנמצא על הפרק הוא שמירה על צביון הישוב והכוונה להפוך אותנו לעיר. הצלחתי למנוע הקמה של שכונה חדשה למרות שלפני 7.5 שנים היא אושרה במליאת המועצה. ואני נגד הכוונה של המדינה להקים 4,100 יחידות דיור מצפון לנו בתחום השיפוט שלנו שמשמעותו הרס המרקם והצביון של הישוב הנפלא שלנו''.

מה תעשה חדש או בשונה ממה שהיה עד עכשיו?

''אפעל לגיוס אנשי מקצוע ויועצים על מנת להשלים את התכנית הכוללנית ואפעל להביא ללהבים קהילות יהודיות מחו״ל''.

במידה ותבחר, האם תשקול קואליציה עם שאר המועמדים?

''בהחלט אני תמיד מושיט יד לנבחרי ציבור הדלת שלי תמיד פתוחה לתרומה לישוב''.

ובמידה לא, האם תשקול להישאר בקואליציה/אופזיציה?

''בוודאי הכל פתוח ובכל מקרה אתן את תרומתי לקידום הישוב שכל כך קרוב לליבי. נהיה חכמים יותר אחרי הבחירות ואקבל את ההחלטה הכי נכונה עבור הישוב לפני כל שיקול אחר. נאחל הצלחה לכוחות צה״ל הפועלים בעזה ונתפלל לשובם של החטופים וליבנו עם משפחות ההרוגים והנרצחים והחלמה לפצועים''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה