הבחירות בעומר מסלימות: פרצופו של המועמד סומן בצלב קרס



בעוד שבועיים וחצי יצאו לדרכם הבחירות בעומר, ונראה שיש מי שלקח את היריבות רחוק מידי - פרצופו של המועמד יוסי כהן הועלה לרשתות עם צלב קרס עליו, וכעת צפויה להיות מוגשת תלונה במשטרה

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מי שהשחית את פניו של המועמד יוסי כהן, בבחירות למועצת עומר?: האירוע החריג התרחש אמש, כאשר גולש בשם אדוארד בולדווין - אשר ככל הנראה הינו בוט/פקטיבי - העלה את פניו של כהן ועליו צלב קרס כשהוא מצרף את הכיתוב: ''ונתתי בך אות קין אשר לא יימחה מעתה ועד עולם''.

כאמור, התגובות הזועמות לאירוע המכוער לא איחרו לבוא. תושבים רבים, בהם גם תומכיהם של יריבו של כהן - ארז בדש וסימה כחלון, הגיבו כי נצחה קו אדום ומי שעשה את זה צריך לתת את הדין. בסביבתו של כהן טוענים הבוקר כי הנושא נבחן במשך היום צפויה להיות מוגשת תלונה במשטרה.

נועם, ביתו של כהן כתבה בפוסט ארוך על התחושות הקשות בעקבות האירוע: ''תושבי עומר היקרים, שמי נועם כהן, בת 24 תושבת עומר. גדלתי והתחנכתי בישוב וכיום אני קצינת משאבי אנוש בשירות קבע פעיל בגדוד רותם של חטיבת גבעתי. והבת של המתמודד לראשות המועצה יוסי כהן''.

''לפני כשנתיים כשאבא שלי קיבל החלטה לרוץ וביקש את תמיכתנו, אני זוכרת הכנה מספיק ברורה שקל זה לא יהיה, שהחשיפה עלולה להביא איתה אמירות, חדירה לפרטיות ולא מעט הכפשות שלא עולות בקנה אחד עם האמת. ואכן כפי שהעריך, כך קרה. מיום הכרזת המועמדות של אבא, תומכי ומתמודדי הסיעות המקבילות הפכו אותו למיותר, ללא רלוונטי, ל״קול מבוזבז״, להכי ראוי אבל אין לו סיכוי, לחסר ניסיון וחובבן ועוד אין ספור אמירות חסרות ביסוס כאלו ואחרות. ועד כה ידענו להתעלם מהם באלגנטיות כחלק מהאמונה שלנו בצדקת הדרך. אבל היום- נחצה הגבול''.

''אני פונה אליכם כתושבת, כבת של מועמד שאכן מתמודד לראשות המועצה אך לפני הכל הוא בן אדם! לראות את אבא שלי עם צלב קרס מצויר על מצחו בפרסום בפומבי עם כיתוב נלווה ״ונתתי בך אות קין אשר לא יימחה מעתה ועד עולם״- אני מודה שלזה לא הכנתי את עצמי, לא האמנתי שנוכל להגיע לרמה נמוכה שכזו. זה גבול של חוסר אנושיות שאני לא יודעת להתמודד איתו. לא משנה מה הדת, מין, לאום או דעה פוליטית- יש סף ערכי ואנושי שהופך אותנו לבני אדם. אז אני כאן כדי להזכיר לכולנו- למועמדים האלו יש משפחות, יש אנשים שמחכים להם בבית, יש תומכים שמעריכים ואוהבים אותם ולפני הכל יש רגשות''.

עוד כתבה כהן: ''לסיום- אסיים בפירוש שנכתב בגמרא ואומר ״ללמדך ששקולה שנאת חינם כנגד שלוש עברות: עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים״. למי מכם שמאמין ולמי שלא- כל אחד בסופו של יום עושה חשבון נפש עם עצמו. ואני לא יודעת אם אתם יכולים לישון בנחת בלילה אחרי שראיתם זוועה שכזו, אבל אני לא. אני, כ״בת של״ הצטמררתי עד לדמעות. מקווה שגם אתם. אהבה ורק אהבה תנצח''.

גם שאר המתמודדים בבחירות גינו לגמרי את האירוע. סימה כחלון מסרה: "אני מגנה בתוקף את פרסום התמונה הנפשעת ברשתות החברתיות נגד המתמודד לראשות המועצה, יוסי כהן, ומצפה שרשויות החוק ייכנסו לתמונה, יאתרו את מבצע המעשה הנתעב המסתתר מאחורי פרופיל פיקטיבי ויביאו אותו לדין", כתבה כחלון בעמוד הפייסבוק שלה. "מערכת בחירות אין פירושה חירות לעשות הכל או לומר הכל. אם לא נשמור על הגבולות, אז לא יהיו כאלה. הציבור בעומר נבון מספיק כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו בבחירות הקרובות. אין מקום להשמצות והכפשות שלא מוסיפות נקודות לאף אחד, אלא רק להיפך".

גם ארז בדש הגיב: ''כמו כולכם, נדהמנו הערב מחציית הגבולות עם פרסום תמונתו של המועמד יוסי כהן כשעליה צלב קרס. זהו מעשה מבחיל המבזה אותנו לא רק כישוב אלא כעם שסמל זה עבורנו הוא סמל המזכיר תקופות חשוכות. אנו, ארז בדש וכל סיעת "עומר אחת", מגנים את המעשה הנפשע וכמובן שבזים גם למגיבים הבוחרים להסיט את הדיון הציבורי משיח ענייני אל הפרקים החשוכים ביותר בהיסטוריה היהודית. פרקים בהם הספיקו שם, מוצא או דעה כדי למחוק פועלו של אדם''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה