איחוד מפתיע באגף הליברלי לקראת הבחירות בב"ש



רשימת חוזה חדש בראשות עידו אטיאס ורשימת "הבארשבעים" בראשות טימור מיכאלי מתאחדות יחד לתנועה חדשה - "חוזה חדש לבארשבעים"

עידו אטיאס וטימור מיכאלי. צילום באדיבות חוזה חדש לבארשבעים

איחוד כוחות במחנה הצעירים הליברלי בבחירות למועצת העיר באר שבע לקראת הבחירות המקומיות, שיתקיימו בעוד כחודש וחצי. רשימת "הבארשבעים" בראשות טימור מיכאלי ורשימת "חוזה חדש" בראשות עידו אטיאס, הכריזו על איחוד כוחות ועל ריצה משותפת למועצת העיר באר שבע.

לאחר שהבינו כי רב המשותף בין השקפותיהם לשיפור חיי התושבים בעיר והגיעו להסכמות על חזון משותף, חתמו השניים הבוקר (חמישי) על הסכם ריצה משותפת. התנועה החדשה תפעל בהובלה משותפת של אטיאס ומיכאלי ותקרא "חוזה חדש לבארשבעים. בשבוע הבא, חוזה חדש לבארשבעים צפויה לערוך ערב השקה רשמי, להציג את העקרונות המובילים שלה ולחשוף את חברי התנועה הנוספים המתמודדים בבחירות למועצת העיר מטעמה.

"האיחוד בין שתי הרשימות והקמת התנועה, ישאף לייצר כח פוליטי חדש ומשמעותי, שיפעל לטובת ייצוג הצעירים תושבי העיר וקידום האינטרסים של הדור הצעיר, לצד הובלת המחנה הליברלי בעיר, שעד היום לא היה מיוצג במועצת העיר באר שבע".

עידו אטיאס, בן 28, אקטיביסט ופעיל חברתי, מוביל מחאת הדמוקרטיה בבאר שבע והנגב. אטיאס נולד בירושלים והתחנך במודיעין. לבאר שבע הגיע בשנת 2019 והחל ללמוד כלכלה פוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן גוריון, ונשאר בעיר כחלק מקהילת צעירים של תנועת החלוץ בשכונה ג'. עידו עבד בעיר כיועץ כלכלי-אסטרטגי, תחילה לעסקים קטנים ובינוניים בפריפריה ולאחר מכן כיועץ למשרדי ממשלה. בנוסף, עבד כמדריך גרעין פרק משימה בעיר - גרעין נח"ל של חיילים, שליוו בני נוער בהכנה לגיוס משמעותי ויציאה לשנת שירות ומכינות בבתי הספר ומועדוני הנוער בעיר. אטיאס פעיל חברתי עירוני בתחומים נוספים ביניהם הוא הוביל את מחאת הדיור עם מעל 2,000 שוכרי דירות, מאבקים לקידום שיוויון מגדרי ועוד. 

טימור מיכאלי, בן 28, פעיל חברתי ותושב שכונה ה'. מיכאלי גדל והתחנך בבאר שבע, הוא בוגר בית הספר התיכון מקיף ג' בעיר, וכיום סטודנט למדעי המדינה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה הפתוחה. במהלך לימודיו בתיכון, כיהן כיו"ר מועצת התלמידים והנוער בבאר שבע ובמחוז הדרום. את שירותו הצבאי עשה בחטיבת דובר צה"ל, ולאחריו החל לעבוד בעיריית באר שבע בלשכת ראש העיר כאחראי תחום ניו מדיה. במסגרת תפקידו היה אמון על הפרסומים ועל ההסברה של העירייה לתושבים, בעיקר ברשתות החברתיות.

לאחר מכן החל לעבוד בתחום הדוברות ויחסי הציבור ועבד בעיקר עם מנהלים בכירים בחברות היי-טק וטכנולוגיה ישראליות ובינלאומיות, שלהם ייעץ בתחום האסטרטגיה התקשורתית. לפני כשנה, הקים בבאר שבע את "הלובי המקומי", גוף ללא כוונות רווח שפעל לטובת הגברת השקיפות בעבודת העירייה. לפני כחודש וחצי הכריז על התמודדתו בבחירות המקומיות הקרובות במסגרת הקמת תנועת צעירים חדשה בשם "הבארשבעים". 

קרדיט שימוש חופשי

עידו אטיאס, ממובילי תנועת "חוזה חדש לבארשבעים מסר בתגובה: "בפיתחה של שנה חדשה וברוח ההתחדשות, החלטנו לצאת לדרך חדשה ומשותפת. זה הזמן לכתוב חוזה חדש לבארשבעים שישים בראש סדר העדיפויות את הערכים שאנחנו מאמינים בהם ונאבקים לקדמם. שתהיה עיר שווה ושיוויונית, דמוקרטית וקשובה לתושביה ותהיה עיר טובה עוד יותר ממה שהיא כיום. המחנה הליברלי התעורר ואנחנו נהיה אלו שנייצג את הקול שלו במועצת העיר. אני שמח מאוד על השותפות עם טימור, ואין לי ספק שיחד נביא בשורה אמיתית ונצעיד את באר שבע קדימה."

מייסד הלובי המקומי, טימור מיכאלי. קרדיט - יח"צ

טימור מיכאלי, ממובילי תנועת "חוזה חדש לבארשבעים" מסר בתגובה: "לקראת השנה החדשה, אני שמח וגאה על החיבור החשוב שהצלחנו להביא למען תושבי העיר באר שבע. החיבור שלנו מסמל מבחינתי פוליטיקה חדשה של אמון הדדי ושל ביחד, של שקיפות ויושרה, ואנחנו כדור צעיר, רוצים ללכת לאורם של ערכים אלה ולקדם בתוך כך עשייה משמעותית יותר למען הצעירים הבארשבעים. בימים אלה שבהם המדינה שלנו שסועה, מצאנו עידו ואני חשיבות רבה לפעול לאחדות, לא רק בינינו אלא בין כלל הצדדים בעיר, למצוא את המכנים המשותפים, להתחבר ולהתמקד בעשייה למען הפיכת העיר שלנו לטובה יותר. אני רוצה לברך את עידו על השותפות החדשה ועל החברות שנוצרה בינינו, ולאחל שנה טובה ומאוחדת לכל תושבי באר שבע ולכל בית ישראל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה