שעות אחרונות לסגירת הקלפיות בלהבים ומיתר



למרות המצב הביטחוני הרגיש בדרום, הסיבוב השני של הבחירות לרשויות המקומיות יצא בשעות הצהריים המוקדמות לדרך. נכון לרגעים אלו אחוזי ההצבעה בישובים הדרומיים גבוהים ביחס לשאר הארץ

הסיבוב השני של בחירות 2018 ביישובים שונים בארץ יצא לדרך היום בשעה 13:00, כאשר ביישובי הדרום היה חשש מקיום הבחירות לאור המצב הביטחוני הרגיש. אולם, לאחר התייעצויות והערכות מצב פיקוד העורף אפשרו לקיים את הבחירות כסדרן ומלבד במועצה אזורית חוף אשקלון החליט שר הפנים לאפשר את קיום הבחירות ביישובי הדרום.

צילום מסך

ביישובים שממשיכים לסיבוב שני בדרום מסתמן עד כה כי אחוזי ההצבעות גבוהים ביחס לשאר יישובי הארץ, כאשר ביישוב להבים שם מתמודדים ראש בראש כפיר מימון ויוסי ניסן אחוזי ההצבעה עומדים על 43.81% שהם 2,206 מצביעים מתוך 5,035 בוחרים רשומים. בעוד שאחוזי ההצבעה בכלל הארץ עומדים על 27.40% בלבד. כמו כן, ביישוב מיתר שם מתמודדים ראש בראש שמעון מזוז ושמעון פרץ אחוזי ההצבעה עומדים על 39.89% שהם 2,656 מצביעים מתוך 6,658 בוחרים רשומים, נכון לשעה זו.

ביישוב מיתר שמעון מזוז הצביע עם פתיחת הקלפיות וקרא לתושבים להגיע ולקבוע את עתידם: "אני כבר הצבעתי לעתיד טוב יותר למיתר וכרמית – הקלפיות פתוחות עד 22:00 צאו להצביע ולקבוע איך ייראה העתיד שלנו כאן!" אמר מזוז.

המתמודדים ממיתר יצאו להצביע. צילום באדיבות המצולמים

המתחרה מולו, שמעון פרץ אף הוא יצא להצביע עם פתיחת הקלפיות וקרא לתושבי מיתר להגיע ולהשפיע: "קהילתיות במיטבה. דמוקרטיה אמתית. בואו ישר אחרי העבודה להצביע ולהשפיע. אנחנו כאן בשבילכם".

כמו כן, גם ביישוב להבים קראו המתמודדים לתושבים לצאת ולממש את זכותם, המתמודד כפיר מימון אמר: "אני מעריך את העובדה שלמרות האזעקות וביטול הלימודים, תושבי להבים מגיעים להצביע. צאו גם אתם להצביע! לימים שקטים ומצוינים!"

המתמודד יוסי ניסן קרא גם כן לתושבי להבים להגיע ולהצביע: "תושבי להבים, הקלפיות נפתחו ואני כבר מימשתי את זכותי הדמוקרטית להשפיע על עתיד להבים. כל קול קובע, בואו להצביע! ההצבעה עד 22:00. יד ננצח ולהבים תנצח!".

מי יהיה ראש מועצת להבים? צילומים באדיבות המצולמים

מערכת באר שבע נט קוראת לכל מי שטרם הצביעו בישובים להבים ומיתר לגשת לקלפיות ולממש את הזכות להכריע את הסיבוב השני ביישוב מגוריכם. הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה